שירותי מחשוב מתקדמים °360 לעסקים קטנים ובינוניים
גם אם יש לך רק 3 מחשבים בעסק וגם אם זה 30, אני מזמין אותך להעביר אלינו את ההתעסקות איתם.
אחד היתרונות הגדולים לעבוד אתנו הוא מגוון רחב של שירותי מחשוב לעסקים שאנו מספקים בתחום מחשבים, רשתות, שרתים, תקשורת וכו… היכולת שלנו לתת שירות לכל מערך המחשוב במשרד מתבטאת בסופו של דבר בעבודה בראש שקט מול ספק אחד אשר דואג לכל פתרונות המחשוב עבור המשרד שלך.
תמיכה טכנית הפכה להיות אחת המרכיבים החשובים ביותר בבחירת הספק, מתוך הבנה שספק לא נמדד בזמן החתימה, אלא ביכולת הטיפול בבעיות ותקלות. כמה פעמים בתור בעלי עסקים קרה לכם שהייתה לכם תקלה והייתם צריכים להיעזר בתמיכה טכנית על מנת למצוא פיתרון? כנראה שהרבה.
במידה ובחרתם לנהל את הרשת שלכם על גבי הענן, נדרשת מעטפת תמיכה טכנית ייעודית עבור זה. כמו כן, במידה ותצטרכו להרחיב את גיבוי הענן, גם כאן התמיכה הטכנית תוכל לתת את המענה ולסייע.
אנחנו עובדים לפי שיטה של תחזוקת מחשבים מבוקרת / תחזוקת מחשבים אקטיבית והיא ההיפך המוחלט לעבודה בסגנון "כיבוי שריפות" אשר מקובלת במספר לא קטן של עסקים. מה שמיוחד בשיטה זו זה שכל המחשבים, השרתים והשירותים של המשרד מתחברים למערכת אחת אשר מנטרת ובודקת בזמן אמת את מצב המרכיבים וזאת בנוסף לעדכונים ולפעולות תחזוקה היזומות אשר מבוצעות באופן אקטיבי.
שירותי מכירה, התקנה וניהול מלא של שירותי אופיס 365
תכנון והקמת תשתיות תקשורת למשרד
סידור ארונות תקשורת
הקמה ותחזוקה של שרתים וירטואליים
התקנה וניהול שירותי Azure
ניהול פרוייקטים של תקשורת ומחשבים
פתרונות אבטחת מידע לעסקים וארגונים
חיבור והתקנת מצלמות אבטחה מתקדמות
מכירת מחשבים חדשים וציוד נלווה
הגברת תקשורת אלחוטית במשרד
הקמה ותחזוקה של שרתים וירטואליים
בודקים שכל הטכנולוגיות עדכניות, מאובטחות ותואמות את צרכי העסק. בנוסף, אנו מוודאים שאין כפל תשלומים על תוכנות ושירותי ענן שונים.
מה שמאפשר לנו לזהות תקלות עוד לפני שהן קורות ובכך לצמצם משמעותית את קריאות השירות המצריכות הגעת טכנאי, השבתות עבודה ועלויות תיקון מיותרות.
אצלנו כל לקוח הוא עולם ומלואו. לכל אחד מכם יש מנהל לקוח אישי שזמין בשבילו, שמכיר את העסק ונותן פיתרון מקיף בכל פניה ושאלה.
הלקוחות שלנו רוצים לשתף איתכם את חווית השירות שלנו.
תראו מה יש להם להגיד
שמי מתי נוביקוב, בעלים של UP LINK – שירותי מחשוב לעסקים.
נשוי ואב ל-2, יוצא 8200 ומאז שאני זוכר את עצמי אני עוסק במחשבים.
עוד ב-2004 כשהתחלתי לעסוק בזה למחייתי, היה חשוב לי לתת ללקוחות שלי לא רק את הפיתרון המקיף, אלא את היחס האישי.
לתת לכם את התחושה שאנו כאן בשבילכם גם כשיש תקלות מורכבות וגם כשיש שאלה פשוטה.
אשמח להכיר, לשמוע על האתגרים שלכם ולהציע את הפתרונות הנכונים.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
Sociosqu aenean facilisis fermentum aliquam velit sapien. Dictum conubia eget curae massa nunc. Mollis nascetur platea aenean curae mi ultrices primis torquent euismod.
בסיום ההזמנה נחזור אליכם טלפונית על מנת לתאם את מועד ההספקה. תוכלו גם לשתף אותנו איזה תוכנות תרצו שנתקין לכם על המחשב הנייד.
מבוא / שימוש באתר של אפ-לינק שירותי מחשוב לעסקים
כללי
אפשרויות תשלום
אחריות – כללי
פרטי היבואן ו/או נותן השירות מטעמו ימסרו ללקוח על גבי חשבונית הרכישה ולרבות פרטי התקשרות עמם.
אחריות – מתבטלת
אחריות – נזקים ישירים או עקיפים
בשום נסיבות לא תחול על אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאתי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן הנתונים או אובדן הרווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בו, באספקה או באי אספקה של שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזקיו, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע אפ-לינק שירותי מחשוב או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. למעט, אם הנזק נגרם מרשלנות העסק. בכל מקרה בית העסק ינקוט בכל האמצעים הנדרשים לצמצום נזקים אפשריים. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את טענותיך בקפידה.
אחריות – תקופת אחריות
אחריות – מוגבלת / ערך מוצר
פרטיות
ביטול עסקת מכר מרחוק / ביטול עסקה צרכנית
א. טובין פסידים
ב. תכנות מחשב
ג. טובין הניתנים להעתקה, הקלטה, שעתוק או שכפול ואשר אריזתם נפתחה או נפגמה.
ד. מוצר אשר מאריזתו או ממנו הוסרה המדבקה המקורית עם המספר המזהה מאת היצרן או אפ-לינק שירותי מחשוב.
ה. שירות אשר ניתן על פי בקשתו של לקוח אך בסוף משיקולים שונים השירות לא מתאים יותר.
(למען הסר הספק, במקרה ולקוח הזמין מחשב נייח בבניה אישית באתר אפ-לינק שירותי מחשוב וכן ביקש להתקין מערכת הפעלה ו/או כל תוכנה אחרת בעלת קוד התקנה, ולאחר מכן ביקש לבטל את העסקה, עלות התכנה אשר הותקנה על פי רצון הלקוח תקוזז מההחזר הכספי.)
ו. “מוצרים מיוחדים” – שלא ניתנים להחזרה הם מוצרים מתכלים, כגון: ראשי דיו, טונרים וכו’.
ז. הזמנות מיוחדות – הזמנה הכוללת שדרוג זיכרונות/התקנת תוכנה או כל שינוי במפרט הטכני המקורי של המחשב – תיחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה.
ח. מחשבים המורכבים על ידי אפ-לינק שירותי מחשוב יחשבו כהזמנה מיוחדת ותחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה או להחזיר את המחשב.
ט. במקרה בו קיים חשש כי המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, יש לפנות למעבדת שירות מוסמכת בהתאם לסוג השירות והאחריות של המוצר ולקבל אישור כתוב כי המוצר אכן פגום. לאחר קבלת אישור זה, נפעל למען החלפת המוצר בחדש ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק או שתבוטל העסקה במלואה.
משלוח וזמן אספקת המוצרים
א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע, שביתה אצל
ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים או כל סיבה שאינן בשליטת החנות.
ב. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות
במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
ג. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף ההזמנה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל
שישי שבת, ערבי חג וימי חג. מניין הימים יחושב מיום אישור ההזמנה (טלפוני) ולא מיום ההזמנה עצמה. אם
לקוח לא יענה לטלפון לא תאושר הזמנתו.
ד. במקרה ששולם באמצעות כרטיס האשראי המוצרים ימסרו ללקוח רק לאחר הצגת תעודה מזהה של הלקוח
והצגת כרטיס אשראי. ללא תעודה מזהה וכרטיס אשראי לא ימסרו המוצרים ללקוח, והלקוח יחויב על משלוח
חוזר. אין צורך בהצגת תעודה מזהה של הלקוח באמצעות תשלום מזומן (שטרות בלבד) לשליח.
משלוח / איסוף עצמי
תנאי השימוש בתכנים ובמידע
אין שום אחריות למידע ונתונים
זכויות יוצרים וקניין רוחני
שירות לקוחות
לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, בירור לגבי אחריות של בימי המוצרים, ניתן לפנות א-ה משעה 09:00 בבוקר ועד 18:00 בערב, בימי שיש וערבי חג ניתן לפנות בין השעות 09:00 בבוקר ועד 14:00 אחר הצהריים.
טלפון – 03-5533070
מייל info@up-link.co.il – נא לציין מסי טלפון בעת משלוח ה-e-mail.
נציגי החנות ישמחו לעמוד בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו לשרותכם על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
דין ושיפוט
הדין החל על הזמנתך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמך בעפולה.
השימוש באתר
החנות מופעלת על ידי אפ-לינק שירותי מחשוב ע.מ 303622237 ומשמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט.
השימוש והקנייה באתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. השימוש מותנה בהסכמתך לתנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן. שימוש באתר ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים, ההודעות וההגבלות שבתנאי שימוש אלה.
בכל מקרה של טעות כלשהי במחיר ו/או במפרט טכני במוצר המוצג באתר זה, וזאת רק במקרים בהם תתרחשנה טעויות חריגות וברורות על פניהן, המחיר ו/או המפרט הקובע יהיה זה שרשום במשרדי החברה. בכל מקרה מוטלת על החברה החובה לתקן את הטעות מיד עם גילוייה וכן לעדכן את הלקוחות באופן מידי ככל האפשר.
הורידו את אחד התוכנות לפי בקשת הטכנאי להתחברות מרחוק
בסיום ההזמנה נחזור אליכם טלפונית על מנת לתאם את מועד ההספקה. תוכלו גם לשתף אותנו איזה תוכנות תרצו שנתקין לכם על המחשב הנייד.