Help Desk תמיכה טכנית לעסקים
המומחים שלך לסיוע טכני מרחוק
אפלינק הינה פלטפורמה מובילה לסיוע טכני מרחוק, שמאפשרת לכם לפתור כל תקלה, בכל זמן ומכל מקום.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
מהו Help Desk?
המונח "Help Desk" מתאר את המקום שאליו פונים במקרה של בעיה טכנולוגית או שאלה בכל הקשור למערכת מחשבים, תוכנה, אינטרנט ועוד. באופן כללי, Help Desk הוא מקום שמטרתו להקל על המשתמשים במציאת פתרון מהיר ויעיל לבעיה שיש לאדם הפרטי או בבית העסק.
סיוע הטכני מרחוק של אפלינק - שירותי מחשוב לעסקים
אפלינק מביאה לכם את הפתרון. אנחנו מספקים שירותי Help Desk מקצועיים, הכוללים סיוע טכני מרחוק. זה אומר שאין צורך לחכות לטכנאי עד שיגיע אליכם. צוות המומחים שלנו מסוגל לפתור מגוון רחב של בעיות דרך האינטרנט.
איך זה עובד?
לאחר שאתם מגישים בקשה לתמיכה, צוות ה- Help Desk שלנו מתחיל לעבוד. הם ינתחו את הבעיה, ישתמשו במגוון כלים טכנולוגיים מתקדמים לאבחון ולתיקון הבעיה מרחוק. כל זאת מתבצעת באופן מהיר ויעיל, כדי שאתם תוכלו לחזור לעבודה במהירות האפשרית.
משאירים פניה דרך האתר או בוואסטאפ
באפשרותכם להשאיר פניה דרך האתר שלנו ע״י מילוי הטופס למטה או לפנות אלינו ישירות לוואטסאפ ע״י לחיצה על כפתור הוואטסאפ שמופיע באתר.
עולים לשיחה עם מומחה
עולים לשיחה עם מומחה. המומחה יבקש מכם להתקין תוכנה להשתלטות מרחוק ומיד לאחר מכן יתחיל בתיקון התקלה.
פתרון התקלה
לאחר פתרון התקלה המומחה יסביר בפרטי פרטים מה הייתה הסיבה לתקלה וממנה זה קרה. יסביר לכם איך למנוע את התקלה בעתיד.
השאירו פרטים בטופס ומומחה יחזור אליכם בהקדם האפשרי
למה לבחור באפלינק?
אפלינק מציעה לכם גישה לצוות של מומחים טכניים. אנו מציעים תמיכה מהירה, מקצועית ואישית לכל בעיה. מעבר לכך, אנו מאמינים שהשירות שלנו מציע תמורה גבוהה למחיר, באופן שהופך את החוויה למשתלמת ונוחה ללקוחות שלנו.
אז בואו לנסות את אפלינק, החלטה שתפתור לכם את הדאגות הטכנולוגיות במהירות וביעילות.
שאלות נפוצות ותשובות על Help Desk
Help Desk הוא שירות שנותן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים שנתקלים בבעיות טכניות במערכות המחשוב. הוא יכול לכלול תמיכה באופן טלפוני, באימייל, בצ'אט או אפילו באמצעות תוכנת השתלטות מרחוק.
אפלינק מציעה שירותי Help Desk ממוחשבים שמאפשרים למומחים שלנו לפתור בעיות טכניות במהירות וביעילות. צוות התמיכה שלנו מומחה במגוון תחומים ומסוגל להתמודד עם בעיות שונות עד למציאת התקלה.
כן, ניתן לקבל תמיכה מרחוק מאפלינק. כל שאתה צריך לעשות הוא לפנות אלינו ואנו ננהל את תהליך התמיכה דרך האינטרנט.
ניתן להתייעץ עם צוות השירות שלנו לבחינת הצרכים שלך. בהתאם לגודל ולצרכים של העסק שלך, ניתן להתאים תוכנית שירות מותאמת אישית.
אפלינק משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כדי לזהות, לנתח ולפתור בעיות באופן מהיר. ישנם מצבים שאין אפשרות לתקן את התקלה מרחוק (לרוב בגלל בעיות חומרה). במקרים כאלה אפלינק דואגים לשלוח טכנאי שיטפל בבעיה.
כן, אנו מציעים שירות 24/7, שמאפשר לכם לפנות אלינו בכל שעה של היום או הלילה.
אם תקלה מסוימת אינה נפתרת מרחוק, ניתן לשלוח טכנאי מאפלינק למקום העסק שלכם כדי לטפל בבעיה באופן פיזי.
כל הטכנאיים שלנו עוברים הכשרה מקיפה ומקצועית. הם מכירים במגוון תחומים ומעודכנים בטכנולוגיות החדשות ביותר.
שירותי Help Desk מקצועי עושים רק עם Uplink - Networks
אנחנו ב – אפלינק שירותי מחשוב לעסקים נדאג לשמור על העסק שלך ונדאג שתקבלו את השירות שתקבלו יהיה מהיר ותמיד נענה לכם על כל שאלה או חשש שיש לך.
שירות אישי ומהיר
אנחנו באפלינק שירותי מחשוב לעסקים מאמינים כי שירות אישי הינו גורם מרכזי לשיתוף פעולה מוצלח וארוך שנים. כל אחד מהלקוחות שלנו עובד ישירות מול מנהל תיק לקוח אישי אשר מלווה את העסק ומכיר את כל צרכיו.
הדרך שלנו
שירות מחשוב מנוהל זו השיטה שבה אנחנו עובדים. בדרך זו אנחנו שומרים על המערכת יציבה ומעודכנת ויוזמים פעולות תחזוקה אשר מצמצמות את התקלות במערך המחשוב באופן משמעותי.
חיסכון בעלויות
לא מעט עסקים משלמים סכומים מיותרים על שירותי מחשוב אשר לא נחוצים עבור העסק שלהם. אחד הפעולות הראשונות שאנחנו עושים זה לארגן ולנהל את כל שירותי המחשוב של העסק וע"י כך מצליחים לצמצם תשלומים מיותרים.