תמיכה טכנית
תמיכה טכנית מרחוק לעסקים
תמיכה טכנית הפכה להיות אחת המרכיבים החשובים ביותר בבחירת הספק, מתוך הבנה שספק לא נמדד בזמן החתימה, אלא ביכולת הטיפול בבעיות ותקלות. כמה פעמים בתור בעלי עסקים קרה לכם שהייתה לכם תקלה והייתם צריכים להיעזר בתמיכה טכנית על מנת למצוא פיתרון? כנראה שהרבה.
לחצו על כפתור ״פתיחת קריאה לשירות״, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
תמיכה טכנית במיחשוב העסק
מי שעובד הרבה עם חברות מיחשוב יודע, שתמיכה טכנית במערכות המיחשוב של העסק, היא אחד התפקידים החשובים, שיש לחברה המעניקה לכם שירותי מיחשוב. נכון, הליך ההקמה של רשת מיחשוב לעסק, זה תהליך די מסובך אשר דורש זמן עבודה, זמן בדיקות, שיפורים ועוד.
אבל לאחר שלב ההקמה, רוב ההתנהלות של העסקים תהיה מול התמיכה טכנית, טיפול בתקלות, עזרה עם הוצאת דו"חות ועוד.
לאילו מערכות יש תמיכה טכנית במיחשוב לעסקים?
להכל, תלוי איזה מערכות הספק שלכם נותן כמובן. בגדול, תמיכה טכנית לעסקים, אמורה לתת מעטפת לכל השירותים בהם בחרתם כמו לדוגמא:
שירותי IT ורשת
אם לדוגמא נפלה הרשת, יש באג כלשהו, עבודות תשתית עדכוני גרסה וכדומה, תמיכה טכנית היא הגורם שיתן לכם את המענה הראשוני.
מיחשוב וגיבוי בענן
במידה ובחרתם לנהל את הרשת שלכם על גבי הענן, נדרשת מעטפת תמיכה טכנית ייעודית עבור זה. כמו כן, במידה ותצטרכו להרחיב את גיבוי הענן, גם כאן התמיכה הטכנית תוכל לתת את המענה ולסייע.
Office 365 ומיילים
במידה ונכנס עובד חדש, אתם צריכים לפתוח עבורו משתמש במערכת, להקים לו תיבת מייל ולחבר אותו לoffice 365, גם כאן תמיכה טכנית בהחלט תוכל לסייע לכם לעשות את כל מה שנדרש.
השאירו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי
החשיבות בתמיכה הטכנית
הרבה פעמים אנחנו מזלזלים בחשיבות של התמיכה הטכנית, אבל האמת? מול התמיכה תעבדו ברוב הזמן. לכן, כאשר אתם בוחרים חברת מיחשוב וזה כלל לא משנה אם מדובר על שרתים או על שרתי ענן, כדאי מאוד שתוודאו איך התמיכה הטכנית עובדת.
אנחנו לא חיים בעולם מושלם לצערנו ובעיות IT הן הבעיות המשביתות והמורכבות ביותר שעסק יכול לחוות. הרי כל השתית של העסק, ה-CRM, ה-ERP הדאטה ובעצם הכל (!) זה המיחשוב. אז מה חשוב לבדוק לפני?
חברות רבות מציעות שעות פעילות ארוכות במוקד הטכני, בעיקר כי הן מבינות שזאת הבטן הרכה של כל עסק. לכן חשוב לבחור חברה בה שעות התמיכה ארוכות מאוד.
כמה פעמים נתקלתם במצב שהתמיכה הטכנית הייתה זמינה, אבל תאכלס ישב בצד השני נציג שלא ידע לתת מענה? בבעיות מיחשוב להוציא את השקע מהחשמל ולהחזיר אותו לא ממש יעזור, לכן חשוב לוודא שצוות התמיכה איכותי, מקצועי ויודע לתת מענה.
במידה ולא מדובר על תקלות תשתית, את רוב הבעיות ניתן לפתור מרחוק. חשוב שהתמיכה תוכל לתת מענה בשלט רחוק ולא תצטרכו כל פעם לחכות שיגיע נציג על מנת לפתור את הבעיה. אגב אם ישנה בעיה שחוזרת כל הזמן, דווקא כן חשוב שיגיע מישהו לוודא שאין פגיעה בשרת הפיזי או בתשתיות.
בשורה התחתונה
תמיכה טכנית במיחשוב, היא אחד הפרמטרים החשובים והמשמעותיים שאתם בוחרים חברת מיחשוב. רוב הזמן, התמיכה הטכנית היא זאת שתפתור את הבעיות והתקלות שצצו, הנציגים הם אלו שיעמדו מולכם ויעניקו לכם את הטיפול והמענה ולא מנהל הלקוחות שלכם.
לכן, לפני שאתם חותמים עם חברת מיחשוב, ודאו קודם שהתמיכה הטכנית שהם יעניקו לכם תהיה זמיה לאורך שעות רבות, תוכל לפתור בעיות בשלט רחוק ותכלול צוות של נציגים מקצועיים שיכולים לתת מענה וסיוע בעת הצורך.