logo

שירותי מחשוב ענן לעסקים
גיבוי שרת בענן לעסקים

שירות של מחשוב ענן הוא שירות המספק לכם מגוון רחב של כלים טכנולוגיים ממוחשבים שיכולים לעזור בניהול כל עסק וארגון.

אם הגעת לפה כנראה שאתה מזדהה אם אחת מהשאולות הבאות

שירותי ענן לעסקים / מחשוב ענן לעסק
  • אתה שוקל להעביר את המשרד לענן
  • מתלבט איזה שירות הכי מתאים למשרד שלך
  • באיזה ספק שירותי ענן לבחור
  • אתה משתמש בשירותי ענן אבל לא מחסה את הצרכים שלך
  • שירותי הענן שלך מפוזרים בין מספר פלטפורמות וספקים
  • עלות שירותי הענן גבוה ביחס
  • כמה זה יכול לעלות לך
  • האם שירותי הענן שלך מוגנים
  • מה לעשות אם יש קבצים דגולים מאד שצריך לשתף
  • עד כמה העבודה בענן מאובטחת
  • תרים טלפון / השאר פרטים ותקבל תשובות רלוונטיות עבורך. או תקרא את המאמר שמטה

    מה זה שירותי ענן לעסקים / מחשוב ענן לעסק

    ענן לעסק הם רשת של שרתים חזקים
    המאפשרים למשתמשים לעבוד עם משאבים שלהם דרך האינטרנט: לערוך נתונים, לאחסן מידע,
    ליצור שולחנות עבודה וירטואליים, לעבוד במקביל עם מספר צוותים על פרויקט אחד,
    ולבצע חישובים שדורשים משאבי חומרה גבוהים.

    שירותי ענן, בבסיסם, הם תוכנות
    מקוונות או כלים אחרים המסייעים לארגן עבודה מרחוק ולפתור בעיות עסקיות שונות. הם
    החליפו את התוכנות הלא מקוונות הקלאסיות שיש להתקין בכל מחשב בנפרד
    .

    רשת הענן מורכבת מצמתי אחסון
    ועיבוד מידע, הנקראים מרכזי נתונים (
    Data Centre). הם ממוקמים בכל רחבי
    העולם ומחוברים דרך האינטרנט. ספקי ענן בונים ומתחזקים אותם בעצמם או עובדים עם
    מרכזי נתונים של שותפים, מפיצים את המשאבים של שרתים פיזיים לתוך מחשבי
    VM נפרדים ומשכירים אותם.

    ענן לעסקים

    ישנם ארבעה סוגי ענן

    ענן משותף

    ספק ענן מספק משאבי מחשוב לעסק, המחולקים בין לקוחותיו הרבים של ספק השירות. בענן משותף ניתן להקים סביבת עבודה במהירות, ענן כזה מתאים לסביבות פיתוח ועבודה או שרת גיבוי.

    ענן פרטי

    סביבת מחשוב המשמשת חברה ספציפית אחת. תשתית הענן מבודדת מלקוחות אחרים של ספק הענן ולכן מתאימה לאירוח שירותים קריטיים ומידע סודי. בענן פרטי אתה יכול ליישם כל פתרון מותאם אישית.

    ענן היברידי

    זהו שילוב של שרתים. חלק אחד של השירותים מתארח בענן הציבורי, והחלק השני ממוקם בענן הפרטי או בשרתים פיזיים המקומיים של הלקוח. עסקים משתמשים לעתים קרובות בעננים היברידיים במהלך מעבר הדרגתי מתשתית מקומית לתשתית ענן, או לצורך אחר כמו לדוגמה לאפשר גישה מהירה למידע ללא תלות באינטרנט.

    מולטי קלאוד

    עסקים משתמשים בפתרונות מספקי ענן שונים כדי לעבוד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לקבל את התנאים הטובים ביותר בשוק, להגדיל את המשאבים במהירות ולמזער את הסיכון לכשל של יישומים קריטיים למשימה, לדוגמה  google work space ו Office 365. לשיטת עבודה זאת יש חיסרון, כי מעבר משירות אחד לשני לעתים מסורבל ויוצר פיזור מידע. 

    למידע המלא אודות סוגי השירות בענן לחץ כאן

    סוגי שירותי ענן לעסקים / מחשוב ענן לעסק

    בהתאם לצרכים ולמטרות שלו, עסק יכול לבחור את שירותי הענן הבאים

    IaaS תשתית כשירות

    הלקוח שוכר משאבי מחשוב בענן הציבורי  ומשלם עבור משאבים באמצעות מודל ה-pay-as-you-go, כלומר רק עבור הנפח שבו השתמש בפועל.   

    PaaS פלטפורמה כשירות

    לקוחות מקבלים גישה לפלטפורמה מוכנה למפתחים. בעזרתה, הם יכולים ליצור אפליקציות ותוכנות מיוחדות לעסקים PaaS. משפר את מהירות הפיתוח, הבדיקה והאספקה ​​של אפליקציות. 

    SaaS תוכנה כשירות

    ספק הענן מספק ללקוחות תוכנות מותאמות אישית בענן לפתרון דרישות עסקיות שונות. לדוגמה, מערכות CRM, ERP, ITSM, מעקבי משימות ותוכנות אחרות

    BaaS גיבוי כשירות

    הלקוח מקבל שירות ליצירת עותקי גיבוי. במקרה של תקלה בציוד, החברה תוכל לשחזר את נתוניה ולהמשיך לפעול כרגיל.

    DRaas התאוששות מאסון כשירות

    שכפול של שרתי לקוח לשרתי ספקי ענן, המאפשר לשחזר את התשתית ואת כל נתוני החברה במקרה של תקלה במרכז הנתונים המקומי.

    אז איך להתחיל לעבוד עם מחשוב בענן?
    קודם כל לפנות לUp-Link שירותי מחשוב !

    עם ההבנה והניסיון שלנו, אנו מאפשרים לעסקים למנף את מלוא הפוטנציאל של מחשוב ענן לצרכים הספציפיים שלהם.

    מה תקבלו מאיתנו!

    • סקר צרכים לעסק שלכם, נתאים עבורכם את שירות הענן המתאים ביותר לצרכי עסק שלכם.
    • סקר אבטחת מידע למערכות מחשוב של העסק שישקף את המצב הקיים את נקודות התורפה ונבנה עבורכם מפה עם המלצות לשיפור לפני המעבר למחשוב בענן.
    • הכנה למעבר ומעבר עצמו למחשוב בענן
    • נציע לכם את ספק הענן שעומד בקריטריונים הבין לאומיים עם הדרישות המחמירות בכל הנוגע לתחזוקת הציוד ואבטחת מידע.
    • תחזוקה מבוקרת של מערך המחשוב בעסק, כולל גיבוי יזום, אבטחת מידע, שירות תמיכה מרחוק, במידת הצורך גם טכנאי שיגיע פיזית לעסק.
    • תמיכה מרחוק תוך זמן קצר.
    • אנו ניקח על עצמינו כל התקשרות והתנהלות עם ספקי תשתית האינטרנט, ספקי שירות כמו מיקרוסופט, גוגל וכל הקשור למערך המחשוב.
    • ניהול דומיין, מיגרציה של דומיין, יצירת דומיין לפי הצורך.
    • נדאג להתאים את השירות הנדרש לתקציב הקיים לעסק שלכם

    יתרונות מחשוב בענן לעסק

    לשירותי ענן יתרונות רבים שיכולים להועיל באופן משמעותי לעסקים מכל הגדלים והענפים.

    חיסכון בעלויות:

    שירותי ענן מבטלים את הצורך בהשקעה בקניית שרתים או תשתיות וכתוצאה מזה פוחתות הוצאות המשרד בעבור תחזוקת חומרה. עסקים משלמים רק עבור המשאבים שבהם הם משתמשים, ותמיד ישנה האפשרות להקצות משאבים נוספים במידת הצורך.

    גמישות ומדרגיות:

    שירותי ענן מאפשרים לעסקים להגדיל או להקטין את המשאבים שלהם לפי הצורך של העסק בקלות ובמהירות. משרד שנמצא בשלבי גדילה, יכול בקלות להקצות משאבים ולהוסיף שרתים ווירטואליים, מקום אחסון ושירותי ענן נוספים לפי דרישת העסק.

    נגישות:

    שירותי ענן מאפשרים לעסקים לגשת לנתונים ולאפליקציות שלהם מכל מקום ובכל זמן. נגישות זו מקדמת שיתוף פעולה ומקלה על עבודה מרחוק, שכן העובדים יכולים לגשת בצורה מאובטחת למידע ולשתף פעולה בזמן אמת, ללא קשר למיקומם הפיזי. כלים שיתופיים מבוססי ענן, כגון שיתוף קבצים, ניהול פרויקטים ופלטפורמות תקשורת, מטפחים עבודת צוות חלקה ומשפרים את הפרודוקטיביות. בנוסף, שירותי ענן תומכים במספר מכשירים, כולל מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים, משפרים עוד יותר את הנגישות ומאפשרים כוח עבודה נייד.

    אבטחה משופרת:

    ספקי שירותי ענן נותנים עדיפות גבוהה לאבטחת מידע ומשקיעים באמצעי אבטחה חזקים שבא לידי ביטוי בטכניקות הצפנה מתקדמות, חומות אש ומערכות זיהוי חדירה כדי להגן על נתונים מפני גישה לא מורשית ואיומי סייבר. קיימת תוכנית גיבויים קבוע של נתונים ואפשרויות התאוששות מאסון, מה שמבטיח המשכיות עסקית גם במקרה של אובדן נתונים או כשלים במערכת. על ידי מינוף המומחיות והמשאבים של ספקי שירותי ענן, עסקים יכולים לשפר את עמדת האבטחה הכוללת שלהם ולמזער את הסיכון לפרצות מידע.

    מחשוב ירוק:

    שירותי ענן תורמים לקיימות סביבתית באמצעות ניצול אופטימלי של משאבים. על ידי איחוד משאבים על תשתית משותפת, שירותי ענן מפחיתים את צריכת האנרגיה הכוללת הקשורה למרכזי נתונים. ספקי שירותי ענן משתמשים גם בטכניקות חומרה חסכונית באנרגיה, וירטואליזציה וטכניקות איזון עומסים חכמות, המסייעות למזער את טביעת הרגל הפחמנית של פעולות IT. על ידי אימוץ שירותי ענן, עסקים יכולים ליישר את אסטרטגיית ה-IT שלהם עם שיטות עבודה מודעת לסביבה ולתרום לעתיד ירוק יותר.

    בעוד ששירותי ענן מציעים יתרונות משמעותיים, חשוב לקחת בחשבון את החסרונות והאתגרים הפוטנציאליים שעסקים עשויים להיתקל בהם. הנה כמה הסברים מפורטים יותר על החסרונות העיקריים:

    חסרונות שירותי הענן

    אתגרי ניהול עלויות:

    בעוד ששירותי ענן יכולים לספק חיסכון בעלויות, הם יכולים גם להציג אתגרי ניהול עלויות אם לא מנהלים בצורה נכונה את שירותי הענן. ככל שעסקים מגדילים את השימוש שלהם או מוסיפים שירותים נוספים, העלויות עלולות לעלות. ללא ניטור וניהול נאותים, עסקים עלולים לחרוג מהתקציבים שהוקצו להם.

    תלות בקישוריות לאינטרנט:

    שירותי ענן מסתמכים במידה רבה על חיבור אינטרנט יציב ואמין. כל הפרעה או הפסקה בקישוריות לאינטרנט יכולים להשפיע על הנגישות והזמינות של נתונים ויישומים. עסקים באזורים עם תשתית אינטרנט לא אמינה או מוגבלת עלולים להיתקל בקשיים בגישה לשירותי הענן שלהם, מה שיוביל לשיבושים אפשריים בפעילותם.

    דאגות אבטחת נתונים:

    אחסון נתונים בענן מציג סיכונים וחששות אבטחה פוטנציאליים. בעוד שספקי שירותי ענן מיישמים אמצעי אבטחה חזקים, כגון הצפנה וחומות אש, עסקים חייבים לבחור בקפידה ספקים בעלי מוניטין ואמינים כדי להבטיח הגנה על הנתונים הרגישים שלהם.

    מי צריך שירותי ענן לעסקים / מחשוב ענן לעסק

    כמעט כל עסק היום זקוק לשירותי מחשוב ענן, בין עם זה רואה חשבון, משרד אדריכלים, קליניקה לרפואה פרטית, בית ספר, בית מרקחת ועוד . ללא תלות בגודל של החברה ומיקום שלה, בין אם זה סניף אחד או עשרות.

    השיטה הזאת חוסכת זמן וכסף ומאפשרת לעסק לקבל את השירות החדיש והמתקדם ביותר בתחום הדיגיטלי. שירות מחשוב בענן מאפשר גישה מהירה למשרד ולתוכנות וקבצים מכל מקום בעולם.

    המגמה היא פיתוח בינה מלכותית שפועלת על שירותי ענן ומספקים פטרונות קלים עבור דרישות מורכבות של העסקים.

    עסק שלא רוצה לפגר ושואף להיות בחזית הטכנולוגית ולהשתמש ולהעניק שירות מתקדם מודרני ועכשווי בוחר בשירותי מחשוב בענן .

    פתרונות ענן היברידיים

    העתיד של שירותי הענן טמון בפתרונות ענן היברידיים, המשלבים עננים ציבוריים ופרטיים כדי לענות על דרישות עסקיות ספציפיות. עננים היברידיים מציעים את הגמישות למנף את המדרגיות והעלות-תועלת של עננים ציבוריים תוך שמירה על שליטה ואבטחה באמצעות עננים פרטיים. עסקים יכולים להקצות באופן אסטרטגי עומסי עבודה, נתונים ויישומים בין עננים ציבוריים ופרטיים על סמך גורמים כמו ביצועים, אבטחה, תאימות ועלות. גישת הענן ההיברידית מאפשרת לארגונים להשיג איזון בין מדרגיות, זריזות ושליטה על נתונים.

    בינה מלאכותית ולמידת מכונה

    שירותי ענן ישלבו יותר ויותר יכולות בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML). אלגוריתמי AI ו-ML דורשים כמויות עצומות של נתונים וכוח חישוב, מה שהופך את הענן לפלטפורמה אידיאלית להדרכה ופריסה של מודלים אלה. ספקי שירותי ענן משקיעים בכלים, מסגרות ושירותים של AI ו-ML כדי להקל על עסקים לפתח, לפרוס ולהרחיב יישומים המופעלים על ידי בינה מלאכותית. התקדמות אלו מאפשרות לעסקים לחלץ תובנות יקרות ערך מהנתונים שלהם, להפוך תהליכים לאוטומטיים, לשפר את חוויות הלקוחות ולהניע חדשנות בתעשיות שונות.

    מחשוב ללא שרת

    מחשוב ללא שרת, הידוע גם בשם Function as a Service (FaaS), צובר תאוצה כמודל שירות ענן חסכוני וניתן להרחבה. בארכיטקטורה ללא שרת, עסקים יכולים להפעיל את היישומים שלהם ללא צורך באספקה או ניהול שרתים. במקום זאת, ספק שירותי הענן מקצה באופן דינמי משאבים על סמך הביקוש ומבצע קוד בתגובה לאירועים או טריגרים ספציפיים. מחשוב ללא שרת מציע יתרונות משמעותיים, כגון תקרה תפעולית מופחתת, קנה מידה אוטומטי ומודל תמחור של pay-as-you-go. ככל שעסקים מאמצים מחשוב ללא שרת, הם יכולים להתמקד יותר בפיתוח אפליקציות ובפונקציונליות, בעוד שספק הענן מנהל עבורם את התשתית.

    לסיכום

    בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, שירותי הענן הפכו לחלק בלתי נפרד מהפעילות היום יומית . ככל ששירותי הענן ממשיכים להתפתח וטכנולוגיות חדשות צצות, עסקים מאמצים שירותי ענן באופן אסטרטגי וממנפים את ההתקדמות העדכנית ביותר לטובת פעילות העסק.

    בחירת ספק שירותי ענן היא נקודת מפתח עבור כל עסק ויש לייחס לה את מלוא החשיבות.

    ספק שירותי הענן הוא גורם מרכזי אשר ילווה את העסק לאורך הדרך. תפקידו של ספק שירותי הענן הוא לבחון וללמוד על פעילות העסק על מנת להתאים את שירותי הענן הנכונים ביותר עבור אותו עסק.  

    שיתוף פעולה עם ספק שירותי ענן מנוסה אשר מכיר את הכלים הזמינים בשוק ויודע לעשות תכנון קדימה יוביל לניצול מלוא הפוטנציאל של מחשוב בענן ויניע את העסק לצמיחה וחדשנות טכנולוגית.
    UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

    טופס הזמנה

    בסיום ההזמנה נחזור אליכם טלפונית על מנת לתאם את מועד ההספקה. תוכלו גם לשתף אותנו איזה תוכנות תרצו שנתקין לכם על המחשב הנייד.

    UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

    תקנון

    מבוא / שימוש באתר של אפ-לינק שירותי מחשוב לעסקים

    • האתר  אפ-לינק שירותי מחשוב משמשת לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
    • השימוש והקניה באתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. השימוש מותנה בהסכמתך לתנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן. שימוש באתר ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים, ההודעות וההגבלות שבתנאי שימוש אלה.
    • בכל מקרה של טעות כלשהי במחיר ו/או במפרט טכני במוצר המוצג באתר זה, וזאת רק במקרים בהם תתרחשנה טעויות חריגות וברורות על פניהן, המחיר ו/או המפרט הקובע יהיה זה שרשום במשרדי החברה. בכל מקרה מוטלת על החברה החובה לתקן את הטעות מיד עם גילוייה וכן לעדכן את הלקוחות באופן מידי ככל האפשר.
    • רשאים להשתתף בקניות בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת מגורים בישראל. 

    כללי

    1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות בשימוש החנות והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך ההזמנה.
    2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות. 
    3. כל מידע באתר לגבי המוצרים, בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו על ידי הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית.
    4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותם קישורים . יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורים (LINK) בכל הקישורים תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל. 
    5. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר,  תהא עילת התביעה אשר תהא, לכבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה. 
    6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
    7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת . 
    8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. 
    9. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות. 
    10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.  
    11. נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

    אפשרויות תשלום

    1. תשלום במזומן – תשלום במזומן בזמן רכישת המוצר בשקלים וכוללים מע”מ. תשלום במזומן שטרות יהיה ניתן לשלם בדרכים הבאות:
    2.  בחנות עצמה מול המוכר.
    1. לשליח של חברת שליחויות במעמד האספקה במידה ויש הסדר עם אותה חברה על קבלת תשלום במזומן שטרות מלקוח.
      הערה: יש לבדוק מראש עם החנות אם יש הסדר?
      הערה: יש לבדוק סכום מקסימלי שניתן לשלם משלי
    1. תשלום בכרטיס אשראי – ניתן לשלם בכרטיס אשראי על כל הנמכר באתר החנות. מרבית הפריטים ניתנים ומאפשרים תשלום עד 12 תשלומים ללא ריבית. עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בכרטיסי אשראי ישראלים. במידה והלקוח מבצע תשלום בחנות מול המוכר, בעל הכרטיס יהיה חייב להציג ת.ז או רישיון נהיגה או דרכון מקורי ולא תמונה או כל תיעוד אחר.
    2. תשלום בהמחאה (צ’ק) – ניתן לבצע תשלום בהמחאה יחידה בלבד (“צ’ק מזומן”) וזה רק בתוך חנות פיזית מול המוכר. אספקת הסחורה תבוצע עד 6 ימי עסקים ממועד התשלום (ובתנאי שההמחאה כובדה על ידי הבנק) . ההמחאה תחשב כנפרעת רק לאחר אישור סופי של הבנק על קבלת הכסף האמור לחשבון החברה. דין צ’ק בנקאי כדין צ’ק רגיל לכל, דבר ועניין, כאמור לעיל. 
    3. תשלום בהעברה בנקאית – ניתן לשלם באמצעות העבנה בנקאית את סכום הקנייה לחשבון החברה‏. בדומה לתשלום בהמחאות, הסחורה תסופק לאחר קבלת אישור קבלת הכסף מהבנק. את פרטי חשבון הבנק ניתן לקבל בעת ביצוע ההזמנה בסניף. 

    אחריות – כללי

    1. מחשבים נייחים ממותגים / מחשבים ניידים / מכשירי סלולר וטאבלטים / שעונים וצמידים / קונסולות משחק / מדפסות / טלוויזיות / ועוד… האחריות למוצרים אלו תהיה על ידי החברה היבואנית בלבד ועל פי התנאים שנקבעו בתעודת האחריות מטעמה ואשר צורפה למוצר על ידה. כמו-כן, מוצרים כמו מחשבים ניידים לפעמים נפתחים במעבדות אפ-לינק שירותי מחשוב כדי שיעברו שדרוגים במפרט הזיכרון ו/או דיסק אחסון. מחשבים אלו עדיין יקבלו אחריות רגילה בחברה עצמה. בכל בעיה או שאלה תמיד נשמח לסיעה.

    פרטי היבואן ו/או נותן השירות מטעמו ימסרו ללקוח על גבי חשבונית הרכישה ולרבות פרטי התקשרות עמם.

    1. רכיבי חומרה למחשב / ציוד היקפי / כבלים / סוללות רגילות / ועוד… האחריות תהיה במעבדות אפ-לינק שירותי מחשוב ולא באתר הלקוח.
    1. למען הסר ספק אם ללקוח יש ספקות איפה ואיך ניתן לממש אחריות עבור המוצר שרכש, תמיד ניתן לפנות אפ-לינק שירותי מחשוב ולבדוק את העניין או ליצור קשר עם חברת היצרן/יבואן ולבדוק עמם תקנון האחריות.
    1. תנאי האחריות ותקופת האחריות למוצרים המשווקים על ידי החברה כפופים ומותנים לתעודת האחריות והשירות של יצרן / יבואן או החנות. חברת אפ-לינק שירותי מחשוב אינה מייצרת את המוצר שיש בדעתך (הלקוח) לרכוש באתר/בחנות ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם, התאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני שיש לך או בחרת. 
    1. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו מהיבואן ישירות ללקוח הגיעו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
    1. ללקוח הקונה קיימת הזכות להעביר את האחריות ללקוח אחר, אך יש ליידע את החברה בכתב טרם העברת האחריות.  

    אחריות – מתבטלת

    1. תקלה שנגרמה כתוצאה מהפעלה שלא על פי הוראות השימוש.
    2. שריטה, שבר ו/או כל נזק שנגרם בשל רשלנות או זדון הצרכן או גרימת נזק לציוד בשל רשלנות/ הזנחה של המחזיק במוצר, קצר חשמלי או בעיה ברשת החשמל, טלפון לא תקין או תקינות השקעים, פגיעות ברק, כוח עליון, תאונה, שימוש בחומרים מתכלים לא מתאימים או שלא לפי המלצת היצרן.
    3. טיפול, שינוי או תיקון כלשהו, אשר נעשה על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי החברה, או במידה שפרטי המוצר או מספרו הסידורי או מדבקת אחריות הושחתו, שונו, נמחקו או הוסרו. ההשחתה או השינוי מעידים על התעסקות על ידי טכנאי או התעסקות כלשהי שאינה של החברה. למען הסר ספק, אפ-לינק שירותי מחשוב לא תהיה אחראית לחלקים שהורכבו על ידי הלקוח ו/או מי מטעמו אף אם המחשב עצמו הורכב במעבדות אפ-לינק שירותי מחשוב.
    4. נזקים שנגרמו עקב נזילת סוללות בתוך המוצר.
    5. האחריות לא חלה על ציוד מתכלה, כגון: ראשי דיו, טונרים, דיסקים, תוכנות וכו’. אך כן ניתן לנסות ולפנות לחברה עצמה (יצרנית) ולקבל שירות דרכם.
    6. אין האחריות חלה על נזקים ישירים או עקיפים או לצד שלישי כלשהו, כתוצאה מפעולתו או אי פעולתו של המוצר. 
    7. הפעלת הציוד, שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או חברת חשמל ו/או בזק ו/או אי התאמת המוצר למתח חשמלי שאינו ברשת V220.
    8. המוצר נפגע כתוצאה מהצטברות אבק, הזנחה, חוסר טיפול בסיסי.
    9. המוצר נפגע כתוצאה מהרכבה לא נכונה בהתאם להוראות היצרן.

    אחריות – נזקים ישירים או עקיפים

    בשום נסיבות לא תחול על אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאתי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן הנתונים או אובדן הרווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בו, באספקה או באי אספקה של שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזקיו, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע אפ-לינק שירותי מחשוב או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. למעט, אם הנזק נגרם מרשלנות העסק. בכל מקרה בית העסק ינקוט בכל האמצעים הנדרשים לצמצום נזקים אפשריים. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את טענותיך בקפידה. 

    אחריות – תקופת אחריות

    1. האחריות היא לתקופה נקובה שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר.
    2. על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה. בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה תחול אחריות מוגבלת.
    3. בתקופת האחריות החברה אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים ומקובלים.
    4. בתקופת האחריות החברה תתקן ו/או תחליף, ללא תמורה, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה התקלקל בתנאי שימוש רגילים, מקובלים ו/או שקיים פגם ביצורו.
    5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך +/- 10%.
    6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין.
    7. זמן הטיפול במוצר תקול במסגרת אחריות לא יעלה על 30 ימים.
    8. האחריות כפופה להגבלות היצרן.

    אחריות – מוגבלת / ערך מוצר

    1. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
    2. במעמד מימוש האחריות “ערך מוצר” הינו נתון חשוב כדי שהלקוח יוכל לדעת ולבחון אפשרויות ההחלפה במסגרת האחריות. יש כמה נתונים על סמך אותם נתונים מאבחנים ערך מוצר ועל פיהם נבנה השיקול במה ניתן להחליף את המוצר.
      א. המחיר האחרון שננקב במחירון החברה.
      ב. זמן שימוש במוצר על ידי הלקוח, לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר, בשנתו השנייה 70% מערך המוצר, בשנתו השלישית 50% מערך המוצר.
    3. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
    4. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
    5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
    6. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות המוגבלת הוא עד 30 ימי עבודה בשנה השנייה ועד 40 יום בשנה השלישית. 

    פרטיות

    1. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של אפ-לינק שירותי מחשוב.  אפ-לינק שירותי מחשוב לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי. למרות שעל פי חוק אינך חייב/ת למסור לנו את פרטיך האישיים, אך אז לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.
    2. אפ-לינק שירותי מחשוב תשלח אליך דואר אלקטרוני ותפנה אליך בכתב, רק אם אישרת באופן אקטיבי קבלת דואר זה, באמצעות סימון “וי” בדיסקליימר מתאים.   
    3. אפ-לינק שירותי מחשוב מקדישה משאבים אדירים ונוקטת אמצעים חמורים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול כל התרחשות וכל פגיעה בפרטים האישיים ושיבושים באופן מוחלט.
    4. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

    ביטול עסקת מכר מרחוק / ביטול עסקה צרכנית

    1. ערך המוצר הנרכש עולה על 50 ש”ח.
    2. המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש (חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים ייחשב כשימוש בהם). לרוב החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית.
    3. מוצר הוחזר לחנות חדש ובאריזתו המקורית
    4. רכישה באמצעות אתר האינטרנט הינה עסקת מכר מרחוק כמפורט בסעיפים 14(ג)(1), 14(ד), 14ג1, 14ה(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
    5. ביטול עסקת מכר מרחוק תתאפשר בהתאם לתנאים המפורטים בסעיפי החוק דלעיל ואשר מתומצתים להלן למען הנוחות. למען הסר הספק, בכל מקרה של התנגשות בין התמצות לבין הוראות החוק, הוראות החוק  יגברו.
    6. לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר אפ-לינק שירותי מחשוב באם לא עברו 14 יום מקבלת המוצר או מסמך המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות פניה במכתב, טלפון, בפנייה מקוונת (דרך אתר האינטרנט)או דוא”ל: כל הפרטים לשם כך תוכלו למצוא אצלנו באתר
    7. במקרה של ביטול עסקה, יחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 שקלים לפי הסכום הנמוך מביניהם. החזרת התשלום תתבצע בתום 14 ימים.
    8. לא יאפשר ביטול עסקה למוצרים הבאים:

    א. טובין פסידים
    ב. תכנות מחשב
    ג. טובין הניתנים להעתקה, הקלטה, שעתוק או שכפול ואשר אריזתם נפתחה או נפגמה.
    ד. מוצר אשר מאריזתו או ממנו הוסרה המדבקה המקורית עם המספר המזהה מאת היצרן או אפ-לינק שירותי מחשוב.
    ה. שירות אשר ניתן על פי בקשתו של לקוח אך בסוף משיקולים שונים השירות לא מתאים יותר.
    (למען הסר הספק, במקרה ולקוח הזמין מחשב נייח בבניה אישית באתר אפ-לינק שירותי מחשוב וכן ביקש להתקין מערכת הפעלה ו/או כל תוכנה אחרת בעלת קוד התקנה, ולאחר מכן ביקש לבטל את העסקה, עלות התכנה אשר הותקנה על פי רצון הלקוח תקוזז מההחזר הכספי.)

    ו. “מוצרים מיוחדים” – שלא ניתנים להחזרה הם מוצרים מתכלים, כגון: ראשי דיו, טונרים וכו’.

    ז. הזמנות מיוחדות – הזמנה הכוללת שדרוג זיכרונות/התקנת תוכנה או כל שינוי במפרט הטכני המקורי של המחשב – תיחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה.

    ח. מחשבים המורכבים על ידי אפ-לינק שירותי מחשוב יחשבו כהזמנה מיוחדת ותחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה או להחזיר את המחשב.

    ט. במקרה בו קיים חשש כי המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, יש לפנות למעבדת שירות מוסמכת בהתאם לסוג השירות והאחריות של המוצר ולקבל אישור כתוב כי המוצר אכן פגום. לאחר קבלת אישור זה, נפעל למען החלפת המוצר בחדש ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק או שתבוטל העסקה במלואה.

    משלוח וזמן אספקת המוצרים

    1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף ההזמנה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
    2. המוצרים הנמכרים באתר/בחנות נשלחים בדרך-כלל עד 7 ימי עסקים (לאחר אישור העסקה, במידה ונרכש באמצעות כרטיס אשראי), אלא אם יש בעיית מלאי עם המוצר המוזמן. בכל מקרה הלקוח יעודכן בכל עיכוב כלשהו במהירות האפשרית.
    3. חשבונית מס תתלווה אל המוצר או שתישלח בדואר בנפרד.
    4. במקרה של עיכוב במשלוח מעבר לזמן ההתחייבות כפי שמצוין בסעיף זה, החברה תנקוט בכל האמצעים בכדי לפתור את העיכוב וכן תאפשר ביטול העסקה בלא גביית דמי ביטול.
    5. עיכוב במשלוח יכול להיגרם גם בעקבות שינוי כתובת המשלוח, מיוזמת הלקוח, לאחר שהחבילה כבר יצאה. כל שינוי כתובת לאחר שהחבילה כבר יצאה מהמחסנים, יחויב בתשלום.
    6. במידה והמוצר המוצע אזל בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפתן בעת ביצוע ההזמנה, יוצע לצרכן מוצר חלופי. במידה והמוצר שיוצע אינו לשביעות רצון הלקוח תינתן ללקוח אפשרות לבטל את העסקה בלא גביית דמי ביטול.
    7. להנהלת אפ-לינק שירותי מחשוב הזכות המלאה להחליט האם המשלוח יעשה באמצעות רשות הדואר או קבלני לוגיסטיקה ושילוח אחרים או באמצעות עובדי אפ-לינק שירותי מחשוב וכל זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
    8. משלוח באמצעות דואר חבילות רגיל יקבל הלקוח לביתו הודעה על חבילה הממתינה לו בסניף הדואר הסמוך למקום מגוריו (לפי תקנון דואר ישראל) ואליו לקחת את החבילה בעצמו ועל אחריותו. 
    9. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

        א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע, שביתה אצל  

        ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים או כל סיבה שאינן בשליטת החנות.

        ב. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות 

        במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

        ג. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף ההזמנה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל 

        שישי שבת, ערבי חג וימי חג. מניין הימים יחושב מיום אישור ההזמנה (טלפוני) ולא מיום ההזמנה עצמה. אם    

        לקוח לא יענה לטלפון לא תאושר הזמנתו.

       ד. במקרה ששולם באמצעות כרטיס האשראי המוצרים ימסרו ללקוח רק לאחר הצגת תעודה מזהה של הלקוח  

        והצגת כרטיס אשראי. ללא תעודה מזהה וכרטיס אשראי לא ימסרו המוצרים ללקוח, והלקוח יחויב על משלוח  

        חוזר. אין צורך בהצגת תעודה מזהה של הלקוח באמצעות תשלום מזומן (שטרות בלבד) לשליח.

    משלוח / איסוף עצמי

    1. דמי המשלוח ישולמו על ידי הלקוח בנפרד במסגרת התשלום בגין המוצר.
    2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
    3. ללקוח ניתנת האפשרות לאסוף באופן עצמאי את המוצרים ממשרדינו או ממחסני החברה (בהתאם לסוג המוצר), זאת לאחר ביצוע הזמנה באתר או הזמנה טלפונית. לאחר ביצוע הזמנה תיידע אפ-לינק שירותי מחשוב את הלקוח שניתן לאסוף את המוצר.

    תנאי השימוש בתכנים ובמידע

    1. זכות השימוש במידע באתר הינה למשתמש בלבד, המשתמש מתחייב שלא להרשות שימוש כלשהו, במידע, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, לצד ג’ כלשהו.
    2. המשתמש מתחייב להשתמש במידע ובשירותי האתר בהתאם לדרישות כל דין ובכפוף להנחיות ולהוראות באתר ובתקנון זה.
    3. המשתמש מתחייב כי לא יפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו, אלא בתנאים, כמפורט באתר. בנוסף, מתחייב המשתמש, כי לא יפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו”ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת וכי לא ישכפל, לא יצלם, לא יעתיק ולא ידפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא. עוד מתחייב המשתמש כי לא יאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.
    4. ידוע למשתמש כי כל שכפול, העתקה, פרסום, הפצה, משלוח, או שידור של מידע המאוחסן באתר, שלא הותר במפורש – אסור, אלא אם ניתנה לכך הסכמת החברה מראש ובכתב. (לשם קבלת הסכמה כאמור ניתן לפנות בכתב, באמצעות דואר, דוא”ל או פקס)
    5. הסכמת המשתמש ו/או הגולש כוללת הצהרתו, כי המידע לא ישמש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות ולא יאוחסן באתרים אחרים ברשת האינטרנט, המשתמש מתחייב שלא לאסוף כתובות מייל מהאתר ולא לעשות כל שימוש היכול להביא לידו רווח כספי, מכתובת מייל שפורסמה באתר.
    6. אתרים בהם יפורסם תוכן מאתר זה על פי הסכם ו/או הסכמה פרטניים מלבד תקנון זה, מתחייבים לקבל קודם את הסכמת החברה בכתב בלבד ובכל מקרה יהיו כפופים להוראות תקנון זה.
    7. המשתמש לא יבצע כל שינוי ו/או עריכה ו/או עיבוד למידע.
    8. המשתמש מתחייב לשמור בהקפדה על המידע ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים לשם מניעת אובדנו ו/או הגעתו לידי אחר.
    9. המידע, התוכנה, המוצרים, השירותים ו/או הגרפיקה הנלווית להם באתר, מוצעים למשתמש כמו שהם “AS-IS” בלא כל התחייבות. אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה לא ישעו בכל אחריות לגבי המידע, התוכנה, המוצרים, השירותים ו/או הגרפיקה הנלווית להם, לרבות כל אחריות בדבר סחירות, התאמה למטרה מסוימת, קניין ו/או אי הפרה יחד עם זאת, החברה נוקטת בכל האמצעים בכדי לוודא כי המידע המוצג באתר הינו אמין וכי במקרים בהם תתגלו טעויות במידע, המידע יתוקן באופן מיידי. 
    10. צוות האתר עושה כל שביכולתו לתת את המידע המדויק והנכון ביותר לגבי המוצרים ומחיריהם, אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים, בתמונתם או במחיריהם. במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה. חברת אפ-לינק שירותי מחשוב במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר ללקוח.

    אין שום אחריות למידע ונתונים

    זכויות יוצרים וקניין רוחני

    1. המשתמש מצהיר, כי ידוע לו שזכויות היוצרים, זכויות הפטנטים, הסודות המסחריים, זכויות הבעלות ו/או השימוש במידע לרבות זכויות ההפצה וכל קניין רוחני אחר. במידע שייכים לחברה ולמשתמש לא תהיה כל זכות מכל סוג שהיא במידע וכי השימוש במידע הינו לצרכיו האישיים בלבד של המשתמש.
    2. חלקים שונים מהמידע וכן חלק מהתמונות, מוצגים באתר בהתאם להסכמים בין החברה לבין צדדים שלישיים. זכויות היוצרים בתכנים אלה ו/או בתמונות שייכים לצדדים שלישיים, שהתירו לחברה לעשות בהם שימוש. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, להשתמש או למסור לאחרים את המידע ו/או חלק ממנו ו/או טקסטים ו/או חלקים מהם ו/או תכנים ו/או חלק מהם ו/או התמונות ו/או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או לא מסחרי אחר, בלא קבלת הסכמה מפורשת מאת החברה, מראש ובכתב. 

    שירות לקוחות

    לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, בירור לגבי אחריות של בימי המוצרים, ניתן לפנות א-ה משעה 09:00 בבוקר ועד 18:00 בערב, בימי שיש וערבי חג ניתן לפנות בין השעות 09:00 בבוקר ועד 14:00 אחר הצהריים.

     

    טלפון – 03-5533070

    מייל info@up-link.co.il    – נא לציין מסי טלפון בעת משלוח ה-e-mail.

     

    נציגי החנות ישמחו לעמוד בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו לשרותכם על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

     

    דין ושיפוט

    הדין החל על הזמנתך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמך בעפולה.

     

    השימוש באתר

    החנות מופעלת על ידי אפ-לינק שירותי מחשוב ע.מ 303622237 ומשמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט.

    השימוש והקנייה באתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. השימוש מותנה בהסכמתך לתנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן. שימוש באתר ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים, ההודעות וההגבלות שבתנאי שימוש אלה.

    בכל מקרה של טעות כלשהי במחיר ו/או במפרט טכני במוצר המוצג באתר זה, וזאת רק במקרים בהם תתרחשנה טעויות חריגות וברורות על פניהן, המחיר ו/או המפרט הקובע יהיה זה שרשום במשרדי החברה. בכל מקרה מוטלת על החברה החובה לתקן את הטעות מיד עם גילוייה וכן לעדכן את הלקוחות באופן מידי ככל האפשר.

    הורידו את אחד התוכנות לפי בקשת הטכנאי להתחברות מרחוק

    UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

    טופס הזמנה

    בסיום ההזמנה נחזור אליכם טלפונית על מנת לתאם את מועד ההספקה. תוכלו גם לשתף אותנו איזה תוכנות תרצו שנתקין לכם על המחשב הנייד.

    UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

    פתיחת קריאה לשירות

    פתיחת קריאת שירות לתמיכה ללא המתנה.

    השאירו פרטים

    השאירו פרטים ונציגי חברת Up-Link יחזרו אליכם בהקדם האפשרי לפתרון התקלה.

    או

    התחברות טכנאי מרחוק

    הורידו את אחד התוכנות לפי בקשת הטכנאי להתחברות מרחוק

    הורידו והתקני את תוכנת Splashtop – כאן

    הורידו והתקני את תוכנת AnyDesk – כאן