שירותי מחשוב למשרדי רואי חשבון
5 אתגרי אבטחת מידע שאיתם מתמודדים משרדי רואי חשבון ויועצי מס
רואה חשבון / יועץ מס
אתה מעניק שירות לעשרות ואף מאות לקוחות, עושה מעל ומעבר בכדי לעמוד בלוחות הזמנים מול רשויות המס ועוד מוצא זמן לנהל את העסק שלך.
מתי בפעם האחרונה בדקת שהמידע של הלקוחות שלך מוגן?
בין אם אתה עסק של 3 מחשבים או 30, אני מזמין אותך לעשות סקר אבטחת מידע, לזהות חולשות אבטחה ולקבל המלצות לשיפור.
עבודה עם שרת מקומי
תצורת עבודה פופולרית מאוד בקרב משרדי רואי חשבון ויועצי מס. בתצורה זו נעשה שימוש בשרת מקומי שעליו יושבות כל תוכנות המשרד והמשתמשים מתחברים אליו לעבודה דרך הרשת או ע"י חיבור RDP. השרת מגובה ל2 יעדים נפרדים בענן כולל גיבוי מערכת המאפשר שיחזור מהיר במקרה הצורך ללא הצורך להתקין הכל מחדש. חיבור לעבודה מרחוק מתבצע ע"י התחברות ב VPN מאובטח.
עבודה עם שרת בענן
תצורה של עבודה בענן אשר אותה מאמצים יותר ויותר משרדי רואי חשבון. בתצורה זו, כל התוכנות וקבצי המשרד יושבים על שרת טרמינל בענן. ההתחברות מהמשרד ומהבית נעשית ע"י התחברות ב VPN מאובטח. השרת מגובה ב2 יעדים נפרדים בענן כולל גיבוי מערכת המאפשר התאוששות מהירה וחזרה לעבודה במקרה של בעיה. לעבודה בענן יש יתרונות רבים, פרטים נוספים על עבודה בענן אפשר לראות בדף "העברת שרת מקומי לענן" ו "עבודה בענן".
מחירון שירותי מחשוב לעסק קטן
כמות משתמשים | מחיר שירותי מחשוב מנוהלים | מחיר שרת טרמינל בענן |
5 משתמשים | 450 ₪ | 610 ₪ |
10 משתמשים | 900 ₪ | 1140 ₪ |
20 משתמשים | 1800 ₪ | 2050 ₪ |
מה כוללים שירותי מחשוב מנוהלים
+ לנהלי אבטחת מידע
+ ניהול כל מערכת המחשוב במשרד
+ תמיכה טכנית מרחוק
+ ניטור ובקרה של המחשבים
+ בדיקת תקינות גיבוי שבועית
+ טיפול וסיוע בציוד נלווה – מדפסות, פקסים, נתבים, מגברים ועוד
+ בדיקות אבטחת מידע תקופתיות
+ ביצוע עדכוני מערכת מתוזמנים
+ ניהול שירותי ענן Microsoft 365, Google ועוד
+ מענה לכל פנייה, בקשה ובעיה
+ התחברות לסיוע בלחיצת כפתור
מה כולל שרת טרמינל בענן
+ חיבור VPN מאובטח לעבודה מכל מקום
+ חומת אש (Firewall)
+ ניהול הרשאות גישה למשתמשים
+ מערכת הגנה כולל EDR
+ שירותי SOC
+ גיבוי מוצפן ל2 יעדים נפרדים
+ גיבוי Snap-shot
+ שירות התאוששות DR
+ ניטור ובקרה של השרת
+ ביצוע עדכוני מערכת מתוזמנים
אתגרי אבטחת מידע שאיתם מתמודדים משרדי רואי חשבון ויועצי מס
כמו בכל עסק, גם במשרד רואי חשבון אוגרים ועושים שימוש במידע של הלקוחות למטרות עבודה. להבדיל מעסקים אחרים, אצל רואי חשבון ויועצי מס המידע של הלקוחות כולל גם פרטים אישיים שונים אשר מחייבים לשמור על רמת אבטחת מידע נאותה בכדי להגן על פרטיותם ולמנוע זליגה לגורמים לא רצויים.
פיזור המידע:
במשרדי רו"ח קיימת תעבורה גדולה של מידע שבא לידי ביטוי בשמירת כמות גדולה מאוד של מסמכים ושימוש בתוכנות מרובות כמו – חשבשבת, רווחית, שקלולית, פריורטי, מיכפל, רמפלוס ועוד אשר גורמים לעיתים לפיזור המידע בין המחשבים השונים במשרד ויוצרים בעיית אבטחת מידע במיוחד כשמדובר במידע רגיש של לקוחות. בנוסף, פיזור המידע מקשה על ביצוע גיבוי מסודר ובדיקת תקינותו.
מאגר מידע רגיש:
על מנת שרואי חשבון יוכלו לעשות עבודה מקצועית, נאספים ונשמרים מסמכים אשר חלקם כוללים מידע אישי על הלקוחות כמו ת.ז, פרטי אשראי ובנק, כתובות, מצב משפחתי, רישיון רכב, מידע רפואי כולל אחוזי נכות ועוד. יש לא מעט משרדי רו"ח שלא מודעים לזה, אך מידע זה נחשב כרגיש, ועסק ששמור מידע מסוג זה צריך לפעול לפי הנחיות אבטחת מידע שחלות על מחזיקי "מאגר מידע רגיש" לפי חוק הגנת הפרטיות.
גיבוי לקויי:
אתגר הגיבוי נובע ישירות מבעיית פיזור המידע הקיימת במספר לא מבוטל של משרדי רואי חשבון. קבצים המפוזרים על מספר מחשבים ללא אחסון ארגוני מנוהל ובנוסף גם שימוש מספר תוכנות הנהלת חשבון ושכר שלא מתופעלות ממקום מרכזי, מקשות מאוד לביצוע גיבוי מסודר ועוד יותר על ווידוי שהגיבוי מכיל את כל המידע בשלמותו
לדוגמה קבצי SQL לא ניתן לגבות דרך Goole Drive או One Drive חוץ מזה לעתים קרובות גיבויים לא מתבצעים במשך חודשים בגלל שגוגל דרייב או וואן דרייב לא הופעל או שהם הפסיקו לבצע גיבויים בגלל שגיאה כלהשית.
הגנה לא מספקת:
שימוש באנטי-ווירוסים חינמיים, ראוטרים בייתים, סיסמאות לא מורכבות, הם רק חלק מהליקויים שאותם ניתן למצוא במשרדי רואי חשבון השונים. הגנה לא מספקת על המידע חושפת אותו ומייצרת הזדמנויות להתקפות סייבר אשר חלקם יכולות לגרום לנזק, גניבת מידע ואף להצפנת קבצים.
התחברות לא מאובטחת מרחוק
שימוש בתוכנות כמו Anydesk לצורך התחברות קבועה מרחוק ועבודה על הקבצים והיישומים במשרד מהווה פרצת אבטחת ועלולה לגרום לכניסה לא מורשית מרחוק, זליגת מידע ואף הצפנת הקבצים לצורך דרישת כופר. ההשלכות של השימוש בתוכנות האלו יכולות להיות חמורות ביותר.
מהי הסיבה לאתגרים אלו?
הסיבה העיקרית לאתגרים אלו היא התנהלות עצמית בנושאי המחשוב. קיימת תופעה מאוד פופולרית במשרדי רואי חשבון, במיוחד במשרדים הקטנים, שתפעול מערכות המחשוב השונות נעשה ע"י אחד העובדים במשרד ולא ע"י גורם מקצועי עם ידע בתחום.
תופעה זו מהווה סיכון מאחר והמידע היום-יומי שאיתו עובדים במשרדי רואי חשבון נחשב כרגיש ומצריך הקפדה על הנחיות חוק שמירת הפרטיות בנושאי אבטחת מידע.
יש לא מעט משרדי רו"ח שאינם מודעים להנחיות אבטחת מידע הנדרשות וע"י זה חושפים את המשרד לסיכונים מיותרים.
שירות מחשוב לרואה חשבון צריך לתת גורם מקצועי!
מה כדאי לעשות?
על מנת לעבוד בצורה יעילה ולשמור על רמת אבטחת מידע נאותה רצוי לעשות 2 פעולות:
ראשית, לבצע סקר אבטחת מידע למערכות המחשוב במשרד, סקר זה בדרך כלל לוקח מספר שעות (תלוי בגודל המשרד ובמערכות) ומשקף את מצב אבטחת המידע, סיכונים פוטנציאליים ומציע פעולות לשיפור.
השלב השני הוא יישם הממצאים של סקר אבטחת מידע ועבודה לפי תוכנית שתאפר לשמור על המידע העסקי והמידע של הלקוחות בצורה בטוחה.
חשוב מאוד להבין שלא מדובר פה בשינוי סגנון העבודה או ביצועה שינויים קיצוניים כאלו ואחרים, אלה בעיקר התאמת העבודה הקיימת לדרישות אבטחת המידע המבוססות על חוק הגנת הפרטיות.
אודותינו
מזה 20 שנה אנחנו מלווים לקוחות עסקיים ודאגים לכך שכל מערכות המחשוב יעבדו בצורה המיטבית. הלקוחות שלנו מגיעים מתחומים שונים כמו – מרכזים רפואיים, בתי ספר, משרדים פרטיים, חברות הייטק ולוגיסטיקה ועוד. עם השנים, צברנו הרבה מאוד ידע וניסיון אשר מאפשר לנו לתת שירות מצוין המתבטא בעיקר ב2 נקודות – ביכולת לתת פתרונות מחשוב עבור כל לקוח בהתאם לתחום העסק ובזמן תגובה מאוד נמוך בעת בטיפול בקריאות שירות.
אנו באפלינק יודעים להתאים את צרכי המשרד לפתרונות עכשוויים החדישים ששוק הIT יודע להציע במחיר הכי טוב ויעילות המרבית.
תחום ראיית החשבון מוכר לנו היטב, אנחנו מבינים את הצרכים ויודעים לתת פתרונות שתפורים לעבודה היום-יומית של המשרד. מעבר לכך, על מנת למנוע מצבים של "טלפון שבור", כאשר נדרש טיפול של ספק חיצוני, אנחנו דואגים להיות בקשר ישיר עם ספקים של התוכנות השונות על מנת לטפל בקריאת השירות ולחסוך זמן לעובדי המשרד בהתעסקות מיותרת
תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של חשבשבת גיבוי חשבשבת
תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של חיסולית גיבוי חיסולית
תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של רווחית גיבוי רווחית
תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של מכפל גיבוי מכפל
תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של פריורטי גיבוי פריורטי
תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של ראם פלוס גיבוי ראם פלוס
בנוסף, גיבויים של התוכנות השונות מתבצעות ישירות על ידינו בתדירות יומית ועוברות בדיקה שבועית לשלמות הנתונים.
אנחנו מזמינים אותכם לראות מאמרים שיעזרו לכם בניהול שירותי המחשוב בעסק שלכם:
שרת
מהו שרת שרת הוא התקן שנועד לאחסן נתונים ולהעניק גישה אליהם למספר רב של לקוחות. הלקוחות הם המשתמשים ששולחים בקשות
מחשב תקוע
מחשב תקוע! בין אם זה מחשב נייח או מחשב נייד תקוע לרוב יש אותה סיבה, מה היא? תגלו בהדרכה שמטה.
מחשב נייד לא נדלק ולא עולה
8 סיבות ופתרונות למה מחשב נייד לא נדלק או לא עולה ללא ספק, אחד מהאירועים המעצבנים ביותר עבור בעלי מחשבים
האם משתלם לשלם על תוכנת אנטיווירוס? 3 אנטי-ווירוסים הכי מומלצים.
בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה מתמדת של איומי סייבר מסוגים שונים לדוגמת פישינג, תוכנות כופר, וירוסים ואיומים מקוונים שונים אשר
שירותי ענן לעסקים
אם אתם עוד עובדים כמו פעם ומגבים את השרת באופן פיזי פעם בכמה זמן, הגיע הזמן שתתקדמו לשירותי ענן לעסקים.
מחשוב בענן – כל מה שצריך לדעת
גיבוי בענן נכנס לחיינו בעשורים האחרונים והאמת? די שינה את כל התפיסה שלנו בכל הנוגע לאחסון ושחזור מידע. כשאנחנו מתייחסים