logo

שירותי מחשוב למשרדי רואי חשבון

5 אתגרי אבטחת מידע שאיתם מתמודדים משרדי רואי חשבון ויועצי מס

שירותי מחשוב

רואה חשבון / יועץ מס

אתה מעניק שירות לעשרות ואף מאות לקוחות, עושה מעל ומעבר בכדי לעמוד בלוחות הזמנים מול רשויות המס ועוד מוצא זמן לנהל את העסק שלך.
מתי בפעם האחרונה בדקת שהמידע של הלקוחות שלך מוגן?
בין אם אתה עסק של 3 מחשבים או 30, אני מזמין אותך לעשות סקר אבטחת מידע, לזהות חולשות אבטחה ולקבל המלצות לשיפור.

עבודה עם שרת מקומי

 

תצורת עבודה פופולרית מאוד בקרב משרדי רואי חשבון ויועצי מס. בתצורה זו נעשה שימוש בשרת מקומי שעליו יושבות כל תוכנות המשרד והמשתמשים מתחברים אליו לעבודה דרך הרשת או ע"י חיבור RDP. השרת מגובה ל2 יעדים נפרדים בענן כולל גיבוי מערכת המאפשר שיחזור מהיר במקרה הצורך ללא הצורך להתקין הכל מחדש.  חיבור לעבודה מרחוק מתבצע ע"י התחברות ב VPN מאובטח.

עבודה עם שרת בענן

תצורה של עבודה בענן אשר אותה מאמצים יותר ויותר משרדי רואי חשבון. בתצורה זו, כל התוכנות וקבצי המשרד יושבים על שרת טרמינל בענן. ההתחברות מהמשרד ומהבית נעשית ע"י התחברות ב VPN מאובטח. השרת מגובה ב2 יעדים נפרדים בענן כולל גיבוי מערכת המאפשר התאוששות מהירה וחזרה לעבודה במקרה של בעיה. לעבודה בענן יש יתרונות רבים, פרטים נוספים על עבודה בענן אפשר לראות בדף "העברת שרת מקומי לענן" ו "עבודה בענן".

מחירון שירותי מחשוב לעסק קטן

כמות משתמשיםמחיר שירותי מחשוב מנוהליםמחיר שרת טרמינל בענן
5 משתמשים450 ₪ 610 ₪
10 משתמשים900 ₪ 1140 ₪
20 משתמשים1800 ₪ 2050 ₪

מה כוללים שירותי מחשוב מנוהלים

+ הכרת העסק של הלקוח והתנהלות בהתאם
+ לנהלי אבטחת מידע
+ ניהול כל מערכת המחשוב במשרד
+ תמיכה טכנית מרחוק
+ ניטור ובקרה של המחשבים
+ בדיקת תקינות גיבוי שבועית
+ טיפול וסיוע בציוד נלווה – מדפסות, פקסים, נתבים, מגברים ועוד
+ בדיקות אבטחת מידע תקופתיות
+ ביצוע עדכוני מערכת מתוזמנים
+ ניהול שירותי ענן Microsoft 365, Google ועוד
+ מענה לכל פנייה, בקשה ובעיה
+ התחברות לסיוע בלחיצת כפתור

מה כולל שרת טרמינל בענן

+ חומרה שמותאמת לכמות המשתמשים במשרד
+ חיבור VPN מאובטח לעבודה מכל מקום
+ חומת אש (Firewall)
+ ניהול הרשאות גישה למשתמשים
+ מערכת הגנה כולל EDR
+ שירותי SOC
+ גיבוי מוצפן ל2 יעדים נפרדים
+ גיבוי Snap-shot
+ שירות התאוששות DR
+ ניטור ובקרה של השרת
+ ביצוע עדכוני מערכת מתוזמנים

חשוב לציין, שהעלות של שירותי מחשוב משתנה ממשרד למשרד ותלויה בכמות המשתמשים ובסוג השירותים הנדרשים. לבדיקת אילו שירותים מתאימים עבור המשרד שלכם ולקבלת הצעת מחיר מדוייקת, השאירו לנו פרטים או צרו קשר
הגיע הזמן להחליף את שיטת העבודה ולעבור למערכת מנוהלת ומתוחזקת אקטיבית במקום לשלם על תיקון תקלות ו"כיבוי שריפות"

אתגרי אבטחת מידע שאיתם מתמודדים משרדי רואי חשבון ויועצי מס

כמו בכל עסק, גם במשרד רואי חשבון אוגרים ועושים שימוש במידע של הלקוחות למטרות עבודה. להבדיל מעסקים אחרים, אצל רואי חשבון ויועצי מס המידע של הלקוחות כולל גם פרטים אישיים שונים אשר מחייבים לשמור על רמת אבטחת מידע נאותה בכדי להגן על פרטיותם ולמנוע זליגה לגורמים לא רצויים.

פיזור המידע:

במשרדי רו"ח קיימת תעבורה גדולה של מידע שבא לידי ביטוי בשמירת כמות גדולה מאוד של מסמכים ושימוש בתוכנות מרובות כמו – חשבשבת, רווחית, שקלולית, פריורטי, מיכפל, רמפלוס ועוד אשר גורמים לעיתים לפיזור המידע בין המחשבים השונים במשרד ויוצרים בעיית אבטחת מידע במיוחד כשמדובר במידע רגיש של לקוחות. בנוסף, פיזור המידע מקשה על ביצוע גיבוי מסודר ובדיקת תקינותו.

מאגר מידע רגיש:

על מנת שרואי חשבון יוכלו לעשות עבודה מקצועית, נאספים ונשמרים מסמכים אשר חלקם כוללים מידע אישי על הלקוחות כמו ת.ז, פרטי אשראי ובנק, כתובות, מצב משפחתי, רישיון רכב, מידע רפואי כולל אחוזי נכות ועוד. יש לא מעט משרדי רו"ח שלא מודעים לזה, אך מידע זה נחשב כרגיש, ועסק ששמור מידע מסוג זה צריך לפעול לפי הנחיות אבטחת מידע שחלות על מחזיקי "מאגר מידע רגיש" לפי חוק הגנת הפרטיות.

גיבוי לקויי:

אתגר הגיבוי נובע ישירות מבעיית פיזור המידע הקיימת במספר לא מבוטל של משרדי רואי חשבון. קבצים המפוזרים על מספר מחשבים ללא אחסון ארגוני מנוהל ובנוסף גם שימוש מספר תוכנות הנהלת חשבון ושכר שלא מתופעלות ממקום מרכזי, מקשות מאוד לביצוע גיבוי מסודר ועוד יותר על ווידוי שהגיבוי מכיל את כל המידע בשלמותו

לדוגמה קבצי SQL לא ניתן לגבות דרך Goole Drive   או One Drive  חוץ מזה לעתים קרובות גיבויים לא מתבצעים במשך חודשים בגלל שגוגל דרייב או וואן דרייב לא הופעל או שהם הפסיקו לבצע גיבויים בגלל שגיאה כלהשית.  

הגנה לא מספקת:

שימוש באנטי-ווירוסים חינמיים, ראוטרים בייתים, סיסמאות לא מורכבות, הם רק חלק מהליקויים שאותם ניתן למצוא במשרדי רואי חשבון השונים. הגנה לא מספקת על המידע חושפת אותו ומייצרת הזדמנויות להתקפות סייבר אשר חלקם יכולות לגרום לנזק, גניבת מידע ואף להצפנת קבצים.

התחברות לא מאובטחת מרחוק

שימוש בתוכנות כמו Anydesk לצורך התחברות קבועה מרחוק ועבודה על הקבצים והיישומים במשרד מהווה פרצת אבטחת ועלולה לגרום לכניסה לא מורשית מרחוק, זליגת מידע ואף הצפנת הקבצים לצורך דרישת כופר. ההשלכות של השימוש בתוכנות האלו יכולות להיות חמורות ביותר.

מהי הסיבה לאתגרים אלו?

הסיבה העיקרית לאתגרים אלו היא התנהלות עצמית בנושאי המחשוב. קיימת תופעה מאוד פופולרית במשרדי רואי חשבון, במיוחד במשרדים הקטנים, שתפעול מערכות המחשוב השונות נעשה ע"י אחד העובדים במשרד ולא ע"י גורם מקצועי עם ידע בתחום.

תופעה זו מהווה סיכון מאחר והמידע היום-יומי שאיתו עובדים במשרדי רואי חשבון נחשב כרגיש ומצריך הקפדה על הנחיות חוק שמירת הפרטיות בנושאי אבטחת מידע.

יש לא מעט משרדי רו"ח שאינם מודעים להנחיות אבטחת מידע הנדרשות וע"י זה חושפים את המשרד לסיכונים מיותרים. 

שירות מחשוב לרואה חשבון צריך לתת גורם מקצועי!

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מה כדאי לעשות?

על מנת לעבוד בצורה יעילה ולשמור על רמת אבטחת מידע נאותה רצוי לעשות 2 פעולות:

ראשית, לבצע סקר אבטחת מידע למערכות המחשוב במשרד, סקר זה בדרך כלל לוקח מספר שעות (תלוי בגודל המשרד ובמערכות) ומשקף את מצב אבטחת המידע, סיכונים פוטנציאליים ומציע פעולות לשיפור.

השלב השני הוא יישם הממצאים של סקר אבטחת מידע ועבודה לפי תוכנית שתאפר לשמור על המידע העסקי והמידע של הלקוחות בצורה בטוחה.

חשוב מאוד להבין שלא מדובר פה בשינוי סגנון העבודה או ביצועה שינויים קיצוניים כאלו ואחרים, אלה בעיקר התאמת העבודה הקיימת לדרישות אבטחת המידע המבוססות על חוק הגנת הפרטיות.

אודותינו

מזה 20 שנה אנחנו מלווים לקוחות עסקיים ודאגים לכך שכל מערכות המחשוב יעבדו בצורה המיטבית. הלקוחות שלנו מגיעים מתחומים שונים כמו – מרכזים רפואיים, בתי ספר, משרדים פרטיים, חברות הייטק ולוגיסטיקה ועוד. עם השנים, צברנו הרבה מאוד ידע וניסיון אשר מאפשר לנו לתת שירות מצוין המתבטא בעיקר ב2 נקודות – ביכולת לתת פתרונות מחשוב עבור כל לקוח בהתאם לתחום העסק ובזמן תגובה מאוד נמוך בעת בטיפול בקריאות שירות.

אנו באפלינק יודעים להתאים את צרכי המשרד לפתרונות עכשוויים החדישים ששוק הIT יודע להציע במחיר הכי טוב  ויעילות המרבית.

 

תחום ראיית החשבון מוכר לנו היטב, אנחנו מבינים את הצרכים ויודעים לתת פתרונות שתפורים לעבודה היום-יומית של המשרד. מעבר לכך, על מנת למנוע מצבים של "טלפון שבור", כאשר נדרש טיפול של ספק חיצוני, אנחנו דואגים להיות בקשר ישיר עם ספקים של התוכנות השונות על מנת לטפל בקריאת השירות ולחסוך זמן לעובדי המשרד בהתעסקות מיותרת

  • תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של חשבשבת  גיבוי חשבשבת

  • תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של חיסולית  גיבוי חיסולית

  • תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של רווחית  גיבוי רווחית

  • תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של מכפל  גיבוי מכפל

  • תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של פריורטי  גיבוי פריורטי

  • תמיכה תכנית והתנהלות מול בית התוכנה של ראם פלוס  גיבוי ראם פלוס 

  • בנוסף, גיבויים של התוכנות השונות מתבצעות ישירות על ידינו בתדירות יומית ועוברות בדיקה שבועית לשלמות הנתונים.

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים:

אנחנו מזמינים אותכם לראות מאמרים שיעזרו לכם בניהול שירותי המחשוב בעסק שלכם:

שרת
שירותי ענן

שרת

מהו שרת שרת הוא התקן שנועד לאחסן נתונים ולהעניק גישה אליהם למספר רב של לקוחות. הלקוחות הם המשתמשים ששולחים בקשות

המשך לקרוא
מחשב תקוע
שירותי ענן

מחשב תקוע

מחשב תקוע! בין אם זה מחשב נייח או מחשב נייד תקוע לרוב יש אותה סיבה, מה היא? תגלו בהדרכה שמטה.

המשך לקרוא
UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

טופס הזמנה

בסיום ההזמנה נחזור אליכם טלפונית על מנת לתאם את מועד ההספקה. תוכלו גם לשתף אותנו איזה תוכנות תרצו שנתקין לכם על המחשב הנייד.

UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

תקנון

מבוא / שימוש באתר של אפ-לינק שירותי מחשוב לעסקים

  • האתר  אפ-לינק שירותי מחשוב משמשת לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
  • השימוש והקניה באתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. השימוש מותנה בהסכמתך לתנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן. שימוש באתר ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים, ההודעות וההגבלות שבתנאי שימוש אלה.
  • בכל מקרה של טעות כלשהי במחיר ו/או במפרט טכני במוצר המוצג באתר זה, וזאת רק במקרים בהם תתרחשנה טעויות חריגות וברורות על פניהן, המחיר ו/או המפרט הקובע יהיה זה שרשום במשרדי החברה. בכל מקרה מוטלת על החברה החובה לתקן את הטעות מיד עם גילוייה וכן לעדכן את הלקוחות באופן מידי ככל האפשר.
  • רשאים להשתתף בקניות בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת מגורים בישראל. 

כללי

  1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות בשימוש החנות והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך ההזמנה.
  2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות. 
  3. כל מידע באתר לגבי המוצרים, בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו על ידי הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית.
  4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותם קישורים . יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורים (LINK) בכל הקישורים תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל. 
  5. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר,  תהא עילת התביעה אשר תהא, לכבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה. 
  6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
  7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת . 
  8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. 
  9. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות. 
  10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.  
  11. נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

אפשרויות תשלום

  1. תשלום במזומן – תשלום במזומן בזמן רכישת המוצר בשקלים וכוללים מע”מ. תשלום במזומן שטרות יהיה ניתן לשלם בדרכים הבאות:
  2.  בחנות עצמה מול המוכר.
  1. לשליח של חברת שליחויות במעמד האספקה במידה ויש הסדר עם אותה חברה על קבלת תשלום במזומן שטרות מלקוח.
    הערה: יש לבדוק מראש עם החנות אם יש הסדר?
    הערה: יש לבדוק סכום מקסימלי שניתן לשלם משלי
  1. תשלום בכרטיס אשראי – ניתן לשלם בכרטיס אשראי על כל הנמכר באתר החנות. מרבית הפריטים ניתנים ומאפשרים תשלום עד 12 תשלומים ללא ריבית. עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בכרטיסי אשראי ישראלים. במידה והלקוח מבצע תשלום בחנות מול המוכר, בעל הכרטיס יהיה חייב להציג ת.ז או רישיון נהיגה או דרכון מקורי ולא תמונה או כל תיעוד אחר.
  2. תשלום בהמחאה (צ’ק) – ניתן לבצע תשלום בהמחאה יחידה בלבד (“צ’ק מזומן”) וזה רק בתוך חנות פיזית מול המוכר. אספקת הסחורה תבוצע עד 6 ימי עסקים ממועד התשלום (ובתנאי שההמחאה כובדה על ידי הבנק) . ההמחאה תחשב כנפרעת רק לאחר אישור סופי של הבנק על קבלת הכסף האמור לחשבון החברה. דין צ’ק בנקאי כדין צ’ק רגיל לכל, דבר ועניין, כאמור לעיל. 
  3. תשלום בהעברה בנקאית – ניתן לשלם באמצעות העבנה בנקאית את סכום הקנייה לחשבון החברה‏. בדומה לתשלום בהמחאות, הסחורה תסופק לאחר קבלת אישור קבלת הכסף מהבנק. את פרטי חשבון הבנק ניתן לקבל בעת ביצוע ההזמנה בסניף. 

אחריות – כללי

  1. מחשבים נייחים ממותגים / מחשבים ניידים / מכשירי סלולר וטאבלטים / שעונים וצמידים / קונסולות משחק / מדפסות / טלוויזיות / ועוד… האחריות למוצרים אלו תהיה על ידי החברה היבואנית בלבד ועל פי התנאים שנקבעו בתעודת האחריות מטעמה ואשר צורפה למוצר על ידה. כמו-כן, מוצרים כמו מחשבים ניידים לפעמים נפתחים במעבדות אפ-לינק שירותי מחשוב כדי שיעברו שדרוגים במפרט הזיכרון ו/או דיסק אחסון. מחשבים אלו עדיין יקבלו אחריות רגילה בחברה עצמה. בכל בעיה או שאלה תמיד נשמח לסיעה.

פרטי היבואן ו/או נותן השירות מטעמו ימסרו ללקוח על גבי חשבונית הרכישה ולרבות פרטי התקשרות עמם.

  1. רכיבי חומרה למחשב / ציוד היקפי / כבלים / סוללות רגילות / ועוד… האחריות תהיה במעבדות אפ-לינק שירותי מחשוב ולא באתר הלקוח.
  1. למען הסר ספק אם ללקוח יש ספקות איפה ואיך ניתן לממש אחריות עבור המוצר שרכש, תמיד ניתן לפנות אפ-לינק שירותי מחשוב ולבדוק את העניין או ליצור קשר עם חברת היצרן/יבואן ולבדוק עמם תקנון האחריות.
  1. תנאי האחריות ותקופת האחריות למוצרים המשווקים על ידי החברה כפופים ומותנים לתעודת האחריות והשירות של יצרן / יבואן או החנות. חברת אפ-לינק שירותי מחשוב אינה מייצרת את המוצר שיש בדעתך (הלקוח) לרכוש באתר/בחנות ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם, התאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני שיש לך או בחרת. 
  1. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו מהיבואן ישירות ללקוח הגיעו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
  1. ללקוח הקונה קיימת הזכות להעביר את האחריות ללקוח אחר, אך יש ליידע את החברה בכתב טרם העברת האחריות.  

אחריות – מתבטלת

  1. תקלה שנגרמה כתוצאה מהפעלה שלא על פי הוראות השימוש.
  2. שריטה, שבר ו/או כל נזק שנגרם בשל רשלנות או זדון הצרכן או גרימת נזק לציוד בשל רשלנות/ הזנחה של המחזיק במוצר, קצר חשמלי או בעיה ברשת החשמל, טלפון לא תקין או תקינות השקעים, פגיעות ברק, כוח עליון, תאונה, שימוש בחומרים מתכלים לא מתאימים או שלא לפי המלצת היצרן.
  3. טיפול, שינוי או תיקון כלשהו, אשר נעשה על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי החברה, או במידה שפרטי המוצר או מספרו הסידורי או מדבקת אחריות הושחתו, שונו, נמחקו או הוסרו. ההשחתה או השינוי מעידים על התעסקות על ידי טכנאי או התעסקות כלשהי שאינה של החברה. למען הסר ספק, אפ-לינק שירותי מחשוב לא תהיה אחראית לחלקים שהורכבו על ידי הלקוח ו/או מי מטעמו אף אם המחשב עצמו הורכב במעבדות אפ-לינק שירותי מחשוב.
  4. נזקים שנגרמו עקב נזילת סוללות בתוך המוצר.
  5. האחריות לא חלה על ציוד מתכלה, כגון: ראשי דיו, טונרים, דיסקים, תוכנות וכו’. אך כן ניתן לנסות ולפנות לחברה עצמה (יצרנית) ולקבל שירות דרכם.
  6. אין האחריות חלה על נזקים ישירים או עקיפים או לצד שלישי כלשהו, כתוצאה מפעולתו או אי פעולתו של המוצר. 
  7. הפעלת הציוד, שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או חברת חשמל ו/או בזק ו/או אי התאמת המוצר למתח חשמלי שאינו ברשת V220.
  8. המוצר נפגע כתוצאה מהצטברות אבק, הזנחה, חוסר טיפול בסיסי.
  9. המוצר נפגע כתוצאה מהרכבה לא נכונה בהתאם להוראות היצרן.

אחריות – נזקים ישירים או עקיפים

בשום נסיבות לא תחול על אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאתי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן הנתונים או אובדן הרווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בו, באספקה או באי אספקה של שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזקיו, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע אפ-לינק שירותי מחשוב או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. למעט, אם הנזק נגרם מרשלנות העסק. בכל מקרה בית העסק ינקוט בכל האמצעים הנדרשים לצמצום נזקים אפשריים. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את טענותיך בקפידה. 

אחריות – תקופת אחריות

  1. האחריות היא לתקופה נקובה שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר.
  2. על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה. בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה תחול אחריות מוגבלת.
  3. בתקופת האחריות החברה אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים ומקובלים.
  4. בתקופת האחריות החברה תתקן ו/או תחליף, ללא תמורה, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה התקלקל בתנאי שימוש רגילים, מקובלים ו/או שקיים פגם ביצורו.
  5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך +/- 10%.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין.
  7. זמן הטיפול במוצר תקול במסגרת אחריות לא יעלה על 30 ימים.
  8. האחריות כפופה להגבלות היצרן.

אחריות – מוגבלת / ערך מוצר

  1. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
  2. במעמד מימוש האחריות “ערך מוצר” הינו נתון חשוב כדי שהלקוח יוכל לדעת ולבחון אפשרויות ההחלפה במסגרת האחריות. יש כמה נתונים על סמך אותם נתונים מאבחנים ערך מוצר ועל פיהם נבנה השיקול במה ניתן להחליף את המוצר.
    א. המחיר האחרון שננקב במחירון החברה.
    ב. זמן שימוש במוצר על ידי הלקוח, לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר, בשנתו השנייה 70% מערך המוצר, בשנתו השלישית 50% מערך המוצר.
  3. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
  4. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
  6. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות המוגבלת הוא עד 30 ימי עבודה בשנה השנייה ועד 40 יום בשנה השלישית. 

פרטיות

  1. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של אפ-לינק שירותי מחשוב.  אפ-לינק שירותי מחשוב לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי. למרות שעל פי חוק אינך חייב/ת למסור לנו את פרטיך האישיים, אך אז לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.
  2. אפ-לינק שירותי מחשוב תשלח אליך דואר אלקטרוני ותפנה אליך בכתב, רק אם אישרת באופן אקטיבי קבלת דואר זה, באמצעות סימון “וי” בדיסקליימר מתאים.   
  3. אפ-לינק שירותי מחשוב מקדישה משאבים אדירים ונוקטת אמצעים חמורים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול כל התרחשות וכל פגיעה בפרטים האישיים ושיבושים באופן מוחלט.
  4. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

ביטול עסקת מכר מרחוק / ביטול עסקה צרכנית

  1. ערך המוצר הנרכש עולה על 50 ש”ח.
  2. המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש (חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים ייחשב כשימוש בהם). לרוב החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית.
  3. מוצר הוחזר לחנות חדש ובאריזתו המקורית
  4. רכישה באמצעות אתר האינטרנט הינה עסקת מכר מרחוק כמפורט בסעיפים 14(ג)(1), 14(ד), 14ג1, 14ה(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
  5. ביטול עסקת מכר מרחוק תתאפשר בהתאם לתנאים המפורטים בסעיפי החוק דלעיל ואשר מתומצתים להלן למען הנוחות. למען הסר הספק, בכל מקרה של התנגשות בין התמצות לבין הוראות החוק, הוראות החוק  יגברו.
  6. לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר אפ-לינק שירותי מחשוב באם לא עברו 14 יום מקבלת המוצר או מסמך המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות פניה במכתב, טלפון, בפנייה מקוונת (דרך אתר האינטרנט)או דוא”ל: כל הפרטים לשם כך תוכלו למצוא אצלנו באתר
  7. במקרה של ביטול עסקה, יחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 שקלים לפי הסכום הנמוך מביניהם. החזרת התשלום תתבצע בתום 14 ימים.
  8. לא יאפשר ביטול עסקה למוצרים הבאים:

א. טובין פסידים
ב. תכנות מחשב
ג. טובין הניתנים להעתקה, הקלטה, שעתוק או שכפול ואשר אריזתם נפתחה או נפגמה.
ד. מוצר אשר מאריזתו או ממנו הוסרה המדבקה המקורית עם המספר המזהה מאת היצרן או אפ-לינק שירותי מחשוב.
ה. שירות אשר ניתן על פי בקשתו של לקוח אך בסוף משיקולים שונים השירות לא מתאים יותר.
(למען הסר הספק, במקרה ולקוח הזמין מחשב נייח בבניה אישית באתר אפ-לינק שירותי מחשוב וכן ביקש להתקין מערכת הפעלה ו/או כל תוכנה אחרת בעלת קוד התקנה, ולאחר מכן ביקש לבטל את העסקה, עלות התכנה אשר הותקנה על פי רצון הלקוח תקוזז מההחזר הכספי.)

ו. “מוצרים מיוחדים” – שלא ניתנים להחזרה הם מוצרים מתכלים, כגון: ראשי דיו, טונרים וכו’.

ז. הזמנות מיוחדות – הזמנה הכוללת שדרוג זיכרונות/התקנת תוכנה או כל שינוי במפרט הטכני המקורי של המחשב – תיחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה.

ח. מחשבים המורכבים על ידי אפ-לינק שירותי מחשוב יחשבו כהזמנה מיוחדת ותחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה או להחזיר את המחשב.

ט. במקרה בו קיים חשש כי המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, יש לפנות למעבדת שירות מוסמכת בהתאם לסוג השירות והאחריות של המוצר ולקבל אישור כתוב כי המוצר אכן פגום. לאחר קבלת אישור זה, נפעל למען החלפת המוצר בחדש ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק או שתבוטל העסקה במלואה.

משלוח וזמן אספקת המוצרים

  1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף ההזמנה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
  2. המוצרים הנמכרים באתר/בחנות נשלחים בדרך-כלל עד 7 ימי עסקים (לאחר אישור העסקה, במידה ונרכש באמצעות כרטיס אשראי), אלא אם יש בעיית מלאי עם המוצר המוזמן. בכל מקרה הלקוח יעודכן בכל עיכוב כלשהו במהירות האפשרית.
  3. חשבונית מס תתלווה אל המוצר או שתישלח בדואר בנפרד.
  4. במקרה של עיכוב במשלוח מעבר לזמן ההתחייבות כפי שמצוין בסעיף זה, החברה תנקוט בכל האמצעים בכדי לפתור את העיכוב וכן תאפשר ביטול העסקה בלא גביית דמי ביטול.
  5. עיכוב במשלוח יכול להיגרם גם בעקבות שינוי כתובת המשלוח, מיוזמת הלקוח, לאחר שהחבילה כבר יצאה. כל שינוי כתובת לאחר שהחבילה כבר יצאה מהמחסנים, יחויב בתשלום.
  6. במידה והמוצר המוצע אזל בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפתן בעת ביצוע ההזמנה, יוצע לצרכן מוצר חלופי. במידה והמוצר שיוצע אינו לשביעות רצון הלקוח תינתן ללקוח אפשרות לבטל את העסקה בלא גביית דמי ביטול.
  7. להנהלת אפ-לינק שירותי מחשוב הזכות המלאה להחליט האם המשלוח יעשה באמצעות רשות הדואר או קבלני לוגיסטיקה ושילוח אחרים או באמצעות עובדי אפ-לינק שירותי מחשוב וכל זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  8. משלוח באמצעות דואר חבילות רגיל יקבל הלקוח לביתו הודעה על חבילה הממתינה לו בסניף הדואר הסמוך למקום מגוריו (לפי תקנון דואר ישראל) ואליו לקחת את החבילה בעצמו ועל אחריותו. 
  9. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

    א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע, שביתה אצל  

    ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים או כל סיבה שאינן בשליטת החנות.

    ב. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות 

    במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

    ג. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף ההזמנה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל 

    שישי שבת, ערבי חג וימי חג. מניין הימים יחושב מיום אישור ההזמנה (טלפוני) ולא מיום ההזמנה עצמה. אם    

    לקוח לא יענה לטלפון לא תאושר הזמנתו.

   ד. במקרה ששולם באמצעות כרטיס האשראי המוצרים ימסרו ללקוח רק לאחר הצגת תעודה מזהה של הלקוח  

    והצגת כרטיס אשראי. ללא תעודה מזהה וכרטיס אשראי לא ימסרו המוצרים ללקוח, והלקוח יחויב על משלוח  

    חוזר. אין צורך בהצגת תעודה מזהה של הלקוח באמצעות תשלום מזומן (שטרות בלבד) לשליח.

משלוח / איסוף עצמי

  1. דמי המשלוח ישולמו על ידי הלקוח בנפרד במסגרת התשלום בגין המוצר.
  2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
  3. ללקוח ניתנת האפשרות לאסוף באופן עצמאי את המוצרים ממשרדינו או ממחסני החברה (בהתאם לסוג המוצר), זאת לאחר ביצוע הזמנה באתר או הזמנה טלפונית. לאחר ביצוע הזמנה תיידע אפ-לינק שירותי מחשוב את הלקוח שניתן לאסוף את המוצר.

תנאי השימוש בתכנים ובמידע

  1. זכות השימוש במידע באתר הינה למשתמש בלבד, המשתמש מתחייב שלא להרשות שימוש כלשהו, במידע, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, לצד ג’ כלשהו.
  2. המשתמש מתחייב להשתמש במידע ובשירותי האתר בהתאם לדרישות כל דין ובכפוף להנחיות ולהוראות באתר ובתקנון זה.
  3. המשתמש מתחייב כי לא יפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו, אלא בתנאים, כמפורט באתר. בנוסף, מתחייב המשתמש, כי לא יפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו”ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת וכי לא ישכפל, לא יצלם, לא יעתיק ולא ידפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא. עוד מתחייב המשתמש כי לא יאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.
  4. ידוע למשתמש כי כל שכפול, העתקה, פרסום, הפצה, משלוח, או שידור של מידע המאוחסן באתר, שלא הותר במפורש – אסור, אלא אם ניתנה לכך הסכמת החברה מראש ובכתב. (לשם קבלת הסכמה כאמור ניתן לפנות בכתב, באמצעות דואר, דוא”ל או פקס)
  5. הסכמת המשתמש ו/או הגולש כוללת הצהרתו, כי המידע לא ישמש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות ולא יאוחסן באתרים אחרים ברשת האינטרנט, המשתמש מתחייב שלא לאסוף כתובות מייל מהאתר ולא לעשות כל שימוש היכול להביא לידו רווח כספי, מכתובת מייל שפורסמה באתר.
  6. אתרים בהם יפורסם תוכן מאתר זה על פי הסכם ו/או הסכמה פרטניים מלבד תקנון זה, מתחייבים לקבל קודם את הסכמת החברה בכתב בלבד ובכל מקרה יהיו כפופים להוראות תקנון זה.
  7. המשתמש לא יבצע כל שינוי ו/או עריכה ו/או עיבוד למידע.
  8. המשתמש מתחייב לשמור בהקפדה על המידע ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים לשם מניעת אובדנו ו/או הגעתו לידי אחר.
  9. המידע, התוכנה, המוצרים, השירותים ו/או הגרפיקה הנלווית להם באתר, מוצעים למשתמש כמו שהם “AS-IS” בלא כל התחייבות. אפ-לינק שירותי מחשוב ו/או מי מטעמה לא ישעו בכל אחריות לגבי המידע, התוכנה, המוצרים, השירותים ו/או הגרפיקה הנלווית להם, לרבות כל אחריות בדבר סחירות, התאמה למטרה מסוימת, קניין ו/או אי הפרה יחד עם זאת, החברה נוקטת בכל האמצעים בכדי לוודא כי המידע המוצג באתר הינו אמין וכי במקרים בהם תתגלו טעויות במידע, המידע יתוקן באופן מיידי. 
  10. צוות האתר עושה כל שביכולתו לתת את המידע המדויק והנכון ביותר לגבי המוצרים ומחיריהם, אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים, בתמונתם או במחיריהם. במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה. חברת אפ-לינק שירותי מחשוב במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר ללקוח.

אין שום אחריות למידע ונתונים

זכויות יוצרים וקניין רוחני

  1. המשתמש מצהיר, כי ידוע לו שזכויות היוצרים, זכויות הפטנטים, הסודות המסחריים, זכויות הבעלות ו/או השימוש במידע לרבות זכויות ההפצה וכל קניין רוחני אחר. במידע שייכים לחברה ולמשתמש לא תהיה כל זכות מכל סוג שהיא במידע וכי השימוש במידע הינו לצרכיו האישיים בלבד של המשתמש.
  2. חלקים שונים מהמידע וכן חלק מהתמונות, מוצגים באתר בהתאם להסכמים בין החברה לבין צדדים שלישיים. זכויות היוצרים בתכנים אלה ו/או בתמונות שייכים לצדדים שלישיים, שהתירו לחברה לעשות בהם שימוש. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, להשתמש או למסור לאחרים את המידע ו/או חלק ממנו ו/או טקסטים ו/או חלקים מהם ו/או תכנים ו/או חלק מהם ו/או התמונות ו/או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או לא מסחרי אחר, בלא קבלת הסכמה מפורשת מאת החברה, מראש ובכתב. 

שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, בירור לגבי אחריות של בימי המוצרים, ניתן לפנות א-ה משעה 09:00 בבוקר ועד 18:00 בערב, בימי שיש וערבי חג ניתן לפנות בין השעות 09:00 בבוקר ועד 14:00 אחר הצהריים.

 

טלפון – 03-5533070

מייל info@up-link.co.il    – נא לציין מסי טלפון בעת משלוח ה-e-mail.

 

נציגי החנות ישמחו לעמוד בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו לשרותכם על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

 

דין ושיפוט

הדין החל על הזמנתך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמך בעפולה.

 

השימוש באתר

החנות מופעלת על ידי אפ-לינק שירותי מחשוב ע.מ 303622237 ומשמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט.

השימוש והקנייה באתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. השימוש מותנה בהסכמתך לתנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן. שימוש באתר ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים, ההודעות וההגבלות שבתנאי שימוש אלה.

בכל מקרה של טעות כלשהי במחיר ו/או במפרט טכני במוצר המוצג באתר זה, וזאת רק במקרים בהם תתרחשנה טעויות חריגות וברורות על פניהן, המחיר ו/או המפרט הקובע יהיה זה שרשום במשרדי החברה. בכל מקרה מוטלת על החברה החובה לתקן את הטעות מיד עם גילוייה וכן לעדכן את הלקוחות באופן מידי ככל האפשר.

הורידו את אחד התוכנות לפי בקשת הטכנאי להתחברות מרחוק

UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

טופס הזמנה

בסיום ההזמנה נחזור אליכם טלפונית על מנת לתאם את מועד ההספקה. תוכלו גם לשתף אותנו איזה תוכנות תרצו שנתקין לכם על המחשב הנייד.

UpLink - שירותים ופתרונות מחשוב לעסקים

פתיחת קריאה לשירות

פתיחת קריאת שירות לתמיכה ללא המתנה.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ונציגי חברת Up-Link יחזרו אליכם בהקדם האפשרי לפתרון התקלה.

או

התחברות טכנאי מרחוק

הורידו את אחד התוכנות לפי בקשת הטכנאי להתחברות מרחוק

הורידו והתקני את תוכנת Splashtop – כאן

הורידו והתקני את תוכנת AnyDesk – כאן